• Dat bericht is te zien op teletekst en ze draaien het zowat elk uur op de radio.
    De duiker is een collega van mijn vader.
    Hij was met een vriend gaan duiken in de noordzee, toen ze een probleem kregen. De ene hebben ze kunnen reden, de collega van mijn vader is vermist.
    En ik vind het best wel erg, aangezien hij nog geen 40 jaar was. Bovendien heeft hij een vrouw en twee kinderen die allebei nog geen 5 jaar oud zijn.
    Edit: Hij dook blijkbaar samen met zijn vriend naar een scheepwrak.
    Dubbele edit: Vrijdag gaan ze verder zoeken naar zijn lijk.
    En, sorry dat dit zagerig overkomt, maar ik moest het kwijt.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2009 - 10:41 ]


    Never run out of reasons to smile...

    Die arme familie van die man, zo erg!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Tuurlijk kom je niet zagerig over! Arme man en familie. Ook erg voor jou en je pa natuurlijk (flower). Gosh, dat is echt kut. Weten ze wel wat er precies gebeurd is dan?


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Tuurlijk kom je niet zagerig over! Arme man en familie. Ook erg voor jou en je pa natuurlijk (flower). Gosh, dat is echt kut. Weten ze wel wat er precies gebeurd is dan?

    Niet echt.
    Ze waren met twee gaan duiken. Ik weet niet wat het probleem was. Ze hebben de kustwacht geroepen en de ene hebben ze met een helikopter kunnen redden. Dat is alles wat ik weet ;x


    Never run out of reasons to smile...

    Ah men, dat is klote o.o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Je komt helemaal niet zagerig over (;
    ik vind het echt vet erg voor dat gezin en de rest van de familie. Hopelijk vinden ze hem nog levend terug, al lijkt die kans misschien wel klein ;x


    -

    vulnerable schreef:
    Je komt helemaal niet zagerig over (;
    ik vind het echt vet erg voor dat gezin en de rest van de familie. Hopelijk vinden ze hem nog levend terug, al lijkt die kans misschien wel klein ;x

    Ze zeiden zojuist in het journaal dat er nog kans is dat ze hem terugvinden. Ik hoop het echt.


    Never run out of reasons to smile...

    KirstenSnaps schreef:
    Tuurlijk kom je niet zagerig over! Arme man en familie. Ook erg voor jou en je pa natuurlijk (flower). Gosh, dat is echt kut. Weten ze wel wat er precies gebeurd is dan?


    Only losers can act the way you do

    Wees blij dat je pa die dag niet is meegegaan ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    consience schreef:
    Wees blij dat je pa die dag niet is meegegaan ;o

    Mijn pa duikt niet hoor :')
    Hij is brandweerman, net als die duiker.


    Never run out of reasons to smile...

    vulnerable schreef:
    Je komt helemaal niet zagerig over (;
    ik vind het echt vet erg voor dat gezin en de rest van de familie. Hopelijk vinden ze hem nog levend terug, al lijkt die kans misschien wel klein ;x


    Happiness hit her like a train on a track

    Sentiment schreef:
    Die arme familie van die man, zo erg!

    Dat is echt te vreselijk voor woorden.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wow.

    Sentiment schreef:
    Die arme familie van die man, zo erg!


    ok

    vulnerable schreef:
    Je komt helemaal niet zagerig over (;
    ik vind het echt vet erg voor dat gezin en de rest van de familie. Hopelijk vinden ze hem nog levend terug, al lijkt die kans misschien wel klein ;x


    For once I want to be the car crash.