• Nou ik heb een vriendin (C), ze is helemaal anti emo en mensen die er 'anders' uitzien en heeft ruzie met de emo's bij haar in de stad. Nou, ik zie er ook 'anders' uit en met mij heeft ze geen problemen, nee mij vind ze juist aardig! XD

    En laatst toen was ik aan het praten met een andere vriendin, ik gebruikte de woorden, dude, awesome en like. C flipte helemaal en zei dat dat voor emo's was! Ik heb haar toen uitgelegd dat dat gewoon engelse woordjes zijn, maar zij vind het emo woorden.

    Ik begon laatst met haat te praten en vroeg of ze mij met een emo wilde vergelijken. Er waren best wat overeenkomsten, zoals muziek smaak, kleding (soms). Ik vroeg dus aan haar waarom ze mij wle mocht en emo's niet, aangezien we toch wat overeenkomsten hadden. Toen zei ze dat ik aardig was. Nou ik kwam niet meer bij van het lachen. Like, kom op! Het zijn ook mensen die aardig kunnen zijn! Ik vind dat je eerst gewoon die mensen moet leren kennen.

    Edit: Wat een vooroordelen weer, gosh ze zou eens moeten weten hoe het hier op quizlet gaat! XD

    [ bericht aangepast op 4 nov 2009 - 17:57 ]


    -

    Ik haat emo's. Bah! (duivel)

    [ bericht aangepast op 5 nov 2009 - 21:05 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Asphyxia schreef:
    Ik haat emo's. Bah! (duivel)

    Dus je haat me? (huil) -grinnik-


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Whaha, uitleggen heeft geen zin. Ze luisterd toch niet! Echt en ze vind TH iemo en CB iemo, ik word er gek van haar! XD


    -

    wtf why een emo emo's zijn sjieke mensen emo's zijn mooi

    alex evans(H)(H)


    ...

    Marihuana schreef:
    (...)
    Dus je haat me? (huil) -grinnik-

    -Pakt een jachtgeweer-
    I give you 10 seconds.


    No growth of the heart is ever a waste