• Ik loop heel veel achter met frans. Ik zelf woon in belgie nu, maar ik kom oorspronkelijk uit nederland. Mijn lerares van frans ziet niet dat ik geen frans kan. Als ze ziet dat ik een onvoldoende heb, ontploft ze zowat. Ik vind zelf dta het goed gaat. Maar jah andere zien dta blijk baar niet. Ik kan geen woord frans spreken of verstaan. Maar op de een of andere manier lukt het me wel om me huiswerk te maken. En dat staat in het frans geschreven! Maar goed het zal wel. Ik haat mijn lerares in iedergeval heel erg. Ze is mn mentor/titularis nogwel. Egt erg!!


    If you look before you jump, maybe you jump never.

    Mss moet je eens een goed geprek met haar hebben. Waarschijnlijk denkt zijn dat jij er niet aan leert en ontploft ze daarom. Je kan haar rustig uitleggen dat je het niet snapt en dan kunnen jullie samen een oplossing zoeken.

    Oh ja, mss kan ze je een paar extra oefeningen geven voor Frans, zo kun je het mss ook leren.
    En als dat alles niet helpt kun je nog altijd op bijles hea


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Kutmens (;


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Ik heb juist hetzelfde. Bij mij gaat het er ook zo aantoe. Ze wilt me altijd dwingen om frans te spreken, terwijl ik niets van frans versta of kan uitspreken. En ik geen enkel woord in het frans ken. Maar wanneer ik een taak voor me heb, ik het gewoon kan maken zonder problemen.

    een lerares frans als mentor hebben is kut kan ik weten ehb elk jaar dat ik op de middelbare zit een franse als mentor gehad. en ik mag die dus ook niet.ik zou dus ook een goed gesprek met haar houden en dan rustig aan haar uitlegguh als je op andere dingen wel beter bent is het toch niet zo erg!!!iedereen heeft zijn minpunten.


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give