• Praat hier lekker verder over de EMAs, open verder geen andere topics ajb.

    HAVE FUN!

    Cherished zei op 5 nov 2009 - 16:07: ip

    Het énige topic wat we vandaag gaan openen over de EMA's en alle artiesten die erbij horen.
    Ga jij kijken?
    Wie wil jij dat er wint?
    Wie hééft er gewonnen? [voor later, zodat we niet 100 topics krijgen pér artiest]
    Of boeit het je geen moer?

    Info
    Het begint pas om 9 uur [dacht ik tell me if i'm wrong]
    Op MTV!

    Gepresenteerd door Katy Perry,
    backstageshow door Pete Wenz.


    JONGENS DIT IS GEEN SPAM TOPIC!
    Doe dat maar lekker in het offtopic. Danku


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Goodnight Berlin, hun hebben nog afterpraty! (huil)


    -

    Rascalize schreef:
    Blijkbaar, dan ga ik slapen. (cat)
    Ik ook.
    En ik wil weer over dezelfde persoon dromen en nu het wel herinneren. ;D

    Therapy schreef:
    (...)Ik ook.
    En ik wil weer over dezelfde persoon dromen en nu het wel herinneren. ;D

    Slaapwel kindje,
    hopelijk en voor mij ook maar dan toch wat anders, jeweetwel. :')

    Beyonce heeft 2 awards gewonnen he, of heb ik er nog gemist?


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Tokio Hotel_O_


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ode aan Eminem met zijn pot pindakaas/appelmoes award. Ook al vond ik dat hij hem niet echt verdiende.


    Wie du mir, so ich dir.

    Dat optreden was geweldig!!
    Bill<33


    I need you like a heart needs a beat

    Ik vind U2 echt irritant :')
    Maar dat vond ik sowieso al.

    Zo blij dat ze die award gewonnen hebben,al vraag ik me wel af wat Tom tegen Georg fluisterde...


    I need you like a heart needs a beat

    U2 zuigt echt wel. Ik heb ergens gehoord dat Bono echt zo'n groot ego had, niet normaal.
    But sorry voor de fans en zo maar ik vind dat ToHo die award nou niet echt verdient had -naar mijn keuze- Bedoel; bands als Green Day & Black Eyed Peas bestaan al járen, en dan winnen zij toch de award. Njaaja. En zag ik het nu goed? Had Bill hakken aan ;o
    Je kan btw hier de lijst al zetten van wie gewonnen heeft -hij staat al online :'D

    Alexithymia schreef:
    Molly werd er helemaal wakker van ;_;

    arme Molly D:

    Killjoy schreef:
    U2 zuigt echt wel. Ik heb ergens gehoord dat Bono echt zo'n groot ego had, niet normaal.
    But sorry voor de fans en zo maar ik vind dat ToHo die award nou niet echt verdient had -naar mijn keuze- Bedoel; bands als Green Day & Black Eyed Peas bestaan al járen, en dan winnen zij toch de award. Njaaja. En zag ik het nu goed? Had Bill hakken aan ;o
    Je kan btw hier de lijst al zetten van wie gewonnen heeft -hij staat al online :'D
    Blokhakken ja maar die draagt hij al zeker meer als een jaar :'D. Ik vind het super vet!! En kan me voorstellen dat je daar zo over denkt ja. Geen idee hoe ze dat beoordelen en pijlen. En toch vind ik dat heel duitsland in de fik mag omdat Silbermond niet genomineerd is, fakkers x.x


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Blokhakken ja maar die draagt hij al zeker meer als een jaar :'D. Ik vind het super vet!! En kan me voorstellen dat je daar zo over denkt ja. Geen idee hoe ze dat beoordelen en pijlen. En toch vind ik dat heel duitsland in de fik mag omdat Silbermond niet genomineerd is, fakkers x.x

    Tazz, we boycotten samen Duitsland en gaan het daarna helemaal in de fik steken, wat dacht je daar van. Nee maar, naja, het is niet omdat ik toevallig obsessed -groot woord- ben door Green Day dat ik daarom juist dat vind. Als ik nog ToHo fan zou zijn dan zou ik 't nog kinda oneerlijk vinden dat zij die award hebben gewonnen.

    Nou mijn taak wat dit betreft zit er weer op.
    Ik kan nu met een gerust hart gaan slapen xD

    whiii <33

    BananaBunny schreef:
    Beyonce heeft 2 awards gewonnen he, of heb ik er nog gemist?

    3 awards.


    -