ik heb dus een vraag over de tickets van tokio hotel, ik ga op 25 februari en mijn moeder heeft die besteld per telefoon dat ge allemaal nummerkes moet intikken en ze zeiden dat ge u tickets moet betalen met een overscrijving maar we hebben die nog niet gekregen.
we hebben juist een reserverings nummer
wie heeft die nog zo besteld ?
alvast bedankt 
-
7 nov 2009 - 11:10
0
7 nov 2009 - 18:24
0
pinaXcolada schreef:
(...)
toch nog iemand met hetzelfde als mij
Jhaa, ik kom er ook zelf gek van.
Als ik ze maandag niet heb, bestel ik misschien opnieuw en betaal ik die andere niet, dan worden ze zowiezo als geannuleerd beschouwdheb ik gelezen op de site toch
Moest ik mijn overschrijving toch eindelijk eens krijgen, ik laat het je weten (:8 nov 2009 - 12:05
0
Finished schreef:
(...)
Jhaa, ik kom er ook zelf gek van.
Als ik ze maandag niet heb, bestel ik misschien opnieuw en betaal ik die andere niet, dan worden ze zowiezo als geannuleerd beschouwdheb ik gelezen op de site toch
Moest ik mijn overschrijving toch eindelijk eens krijgen, ik laat het je weten (:
kben nu te wete gekomen dat da normaal is dant zo lang duurt als ge ze zo besteld ebt ik zal het je ook late wete alsk de mijne eb:)8 nov 2009 - 12:50
0
pinaXcolada schreef:
(...)
kben nu te wete gekomen dat da normaal is dant zo lang duurt als ge ze zo besteld ebt ik zal het je ook late wete alsk de mijne eb:)
Oke bedankt! (:8 nov 2009 - 16:46
0
Je kan ook gwn 1 afprinten of ophalen in de bank en dan alles invullen & gaan betalen :')
Fly high across the sky, from here to kingdom come.
8 nov 2009 - 16:47
0
Ik kan je niet helpen, de moeder van een vriendin heeft haar tickets en die van mij besteld via telefoon en ik weet niet of zij hun overschrijving al gekregen hebben. (:
8 nov 2009 - 16:51
0