• Lotte -LotteLampje- en ik zaten in de trein op weg naar Amsterdam, want we gingen naar A Skylit Drive.
    Onderweg, ongeveer bij Amsterdam Sloterdijk liepen er van jochies van ongeveer 13 jaar langs ons, een schreeuwden,'Dames, hebben jullie zin in hete seks?! Zin in hete seks!' Gelukkig liepen ze door. Lotte maakte een opmerking dat ze had moeten zeggen dat ze pot was, en ik met mn stomme kop moest fucking lachen. KWAMEN ZE TERUG. Gingen ze het nog een keer vragen. Lotte zo; 'Nee, ik ben pot.' 'Ja, waarom ben je pot, ja, zijn jullie samen pot? Hebben jullie wat samen? Laat eens wat zien. Zoen eens.' Toen gingen ze naast ons zitten. 'Ja, voel eens aan elkaars tiet. Waarom ben je pot.' Ging er een Lotte ook nog knuffelen enzo!? Lotte zo; 'Ja, gewoon, ik val op wijven.' 'Ja, ik probeer ook alles, jongens, meisjes, alles.' Domme ik begon te lachen, en zei 'Oh, ook jongens, laat eens zien dan!?' Ik hoopte dattie toen gedisst zou zijn. 'Oh? Wil je wat zien dan? Wil je wat groots zien?' TROK HIJ ZIJN FUCKING BROEK LOS. Ik bedoel, wij keken weg hebben niks gezien, maar what the fuck!? En dat herhaalde zich nog 3 keer ofzo, en toen waren we eindelijk bij centraal. Gingen ze eerst zo languit zitten dat we niet weg konden. Lotte half zn benen breken zodat we er langs konden. Moesten hun er ook daar uit! Liepen ze achter ons aan, en gingie fucking aan mn reet zitten! Toen waren wij snel het stationsplein opgevlucht, en gelukkig kwamen ze niet meer achter ons aan.
    Serieus, wij waren een half uur dik in shock ofzo. Ik wil echt niet meer met de trein.
    Serieus, ze waren gewoon fucking 13 ofzo. Echt bleeeew.


    blame the bully.

    Yankee schreef:
    Ze worden steeds jonger o_O Brrrrrr..


    Happiness hit her like a train on a track