• Serieus, ik zit hier te chatten met mijn neef uit Canada (die geen woord Nederlands kan + die ik nog maar één keer in mijn leven heb gezien en tot twee jaar geleden nog niet eens wist dat hij bestond) dus ik moet daar Engels tegen praten. Ik kan sowieso al niet goed Engels omdat ik dat pas volgend jaar heb op school en dan moet ik dat nog schrijven ook. Serieus, ik schaam mij echt tegenover hem hoeveel Nederlandse woorden dat ik gebruik en hoeveel schrijffouten ik schrijf :'DDD

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Only losers can act the way you do

    Haha
    ik heb daar geen last van ;x
    meestal
    pro in engels


    We can only learn to love by loving.

    Dat maakt toch niet uit. Hij kan zelf geen Nederlands praten. Dus moet hij al blij zijn dat jij een beetje moeite doet. Ookal lukt het misschien niet zo heel goed. x'D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Haha :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    Nicol schreef:
    Haha
    ik heb daar geen last van ;x
    meestal
    pro in engels


    ik ook(A)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Hahaaa,
    zo erg is dat niet hé.
    Je neef kan zelf geen woord nederlands dusjaa.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Hahaha mijn famillie is amerikaans dus voor mij is het lekker makelijk ^^


    You can run but not hide

    Dear, ya dnt knw how tha englsh from som rs plyrs s.

    I thnk yr englsh s a lot bttr.

    Vertaling uit de taal van Runescape:

    Je weet niet hoe het Engels van sommige Runescapers is.
    Ik denk dat jouw enkels dan wel heel wat beter is. ^^


    Let the Night embrace you

    Mijn Engels is verbeterd doordat ik al ongeveer een half jaar met mijn vriendin uit Canada mail. Zij kan ook geen Nederlands. Serieus, mailen met iemand die Engels spreekt werkt echt. Je gaat er goed op vooruit. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik ben best goed in Engels, dus dat ik geen probleem :Y). Njah, troost je, als hij nederlands zou moeten praten zou dat ook moeilijk voor hem zijn.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]