• Voor de beugel dragende mensen:

    Hoelang heb jij al een beugel? En als je geen beugel meer hebt, hoelang heb je dan een beugel gehad? Ik kwam er vandaag achter dat ik vanaf 18-03-05 al een beugel heb. Dus komende 18 maart heb ik 'm 5 jaar. 0_0


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ze zeiden dat ik hem ongeveer 2.5 jaar zal moeten dragen. Ik draag hem nu al een paar maand.


    Only losers can act the way you do

    Ik heb hem pas 2 maanden X: Ik wilde maar niet wisellen, er zijn zelfs tanden doooor mijn melktanden gegroeid...


    Get back motherfuckerz'

    Ik heb er tien jaar lang mee gelopen.


    It's heavy but you are not the only one

    Ik zou hem 4 jaar moeten, maar hij was er na 1.5/2 jaar al uit. Lang leve mijn tanden die zo snel goed staan.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik heb vroeger een beugel gehad. Ik heb er bijna 3 jaar mee rondgelopen :$

    Maar nu heb ik echt perfecte tanden (yeah)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik kreeg hem toen ik 9 was en was al klaar toen ik 12 was (blokjes en buitenboord). Nu draag ik tot mijn 18e een nachtbeugel =.=

    [ bericht aangepast op 10 nov 2009 - 7:27 ]


    -

    Esemesje schreef:
    Ik heb er tien jaar lang mee gelopen.

    Wow o_O


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb/hoef gelukkig helemaal nooit een beugel (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    In februari volgens mij heb ik hem 1 jaar.
    En ik moest hem ongeveer 3 jaar.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ik krijg er een


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Heb die van mij iets van een jaar gehad


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Een jaar een blok beugel en 2 jaar een slotjes


    We're all going to hell, might as well enjoy the ride.

    Ik had een jaar een beugel terwijl hij eigenlijk 2 jaar moest, maar mijn tanden waren al recht genoeg :9~


    -

    uhmm 15 maanden heb ik hem gehad dacht ik...


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Whipple schreef:
    ik heb nu geen beugel meer.
    en ik heb 1 jaar lang een plaatjes beugel gehad en een half jaar een blokbeugel. that's it =3

    The same here, behalve dan dat ik ook nog zown buitboortding heb gehad :X drama !


    I solemny swear i am up to no good