• pff ik heb een banaal probleem , mensjes !

    wel ik zit op kot in gent ... een kot met een gemeenschappelijke keuken. deze zomer ben ik in de kastjes van de keuken al mijn kookspullen gaan zetten. maar sinds een paar weken vermoed ik dat anderen ( we zitten met 17 in 1 huis) mijn spullen gebruiken. wacht nee ik weet het zeker want mijn aansteker en wat bestek ik gewoon verdwenen!
    DUS wat doe ik , ik haal alles terug naar mijn kamer , ik heb er geen probleem mee als iemand komt vragen of iemand iets mag lenen , maar gewoon wegpakken vind ik eigelijk diefstal ...

    nu komt mijn buurman daarnet bij me aankloppen om te zeggen dat al zijn spullen weg zijn , ja jullie horen me al aankomen zeker ?
    ik denk dat hij dacht dat mijn spullen eigelijk de zijne waren :/ maar wat moet ik nu doen ?? ik heb gewoon gezegd dat ik mijn spullen heb weggehaald en gedaan alsof mijn neus bloedde , maar volgens mij heeft hij nu ook de kotmadam gebeld en zijn ze nu alle deuren aan het afgaan :/

    ben dus effe in paniek! want ja , IK weet dat het mijn spullen zijn , maar hij dus niet , en wie gaat er mij nu geloven ? ik ben hier nieuw :'(


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Dat is niet leuk.. en kun je niet bewijzen dat de spullen van jou zijn?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Gewoon proberen rustig over te praten. Je vraagt het hem beleefd, zonder hem rechtstreeks te beschuldigen of het toevallig niet kan zijn dat hij enkele spulletjes van je heeft meegenomen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ik denk dat ik niets ga zeggen tot iemand mij iets vraagt

    oh ik heb stress!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Kan hij niet zien dat het niet zijn eigen spullen zijn dan?


    Happiness hit her like a train on a track

    Maar heb je dan geen bewijs dat het jou spullen zijn? Want iedereen kent zn eigen spullen.


    You can run but not hide

    Seel schreef:
    ik denk dat ik niets ga zeggen tot iemand mij iets vraagt

    oh ik heb stress!

    Maar denk je niet dat je jezelf dan wat achter steekt tegenover de anderen? Als je er nooit wat van gaat zeggen als er meer spullen van jou verdwijnen. Gaan je kotgenoten dat misschien normaal gaan vinden en heel veel van jou gaan lenen of meenemen. Ik denk dat het beter is dat je een beetje voor jezelf opkomt en je niet wat achtersteekt ;x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Musicbeats schreef:
    Kan hij niet zien dat het niet zijn eigen spullen zijn dan?
    nja nee , volgens mij denkt hij echt dat alle spullen die daar stonden van hem waren

    maar dat kan niet IK ben er 100% zeker van dat ik in de zomer daar een bak met spullen heb gezet , die zijn ZEKER ZEKER van mij : (


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Maar denk je niet dat je jezelf dan wat achter steekt tegenover de anderen? Als je er nooit wat van gaat zeggen als er meer spullen van jou verdwijnen. Gaan je kotgenoten dat misschien normaal gaan vinden en heel veel van jou gaan lenen of meenemen. Ik denk dat het beter is dat je een beetje voor jezelf opkomt en je niet wat achtersteekt ;x
    nja je hebt wel gelijk ^^
    mr het gebeurd bij iedereen , gisteren heeft een ander meisje aan mij gevraagd of ik haar wokpak had gezien , iedereen gebruikt hier andermans zaken :S


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Fijn kot heb jij ._.
    Dat had ik dus ook dat andere mijn spullen gebruikten. Op zich geen probleem. Ik vind het best als ze het gebruiken. Als ze het dan ook maar weer schoonmaken x.x Wil je zelf koken, zijn al jouw pannen gebruikt en vies. Kun je het eerst gaan afwassen.

    Anw, gewoon vertellen wat je ons hebt verteld. En dan komt het vast wel goed.


    Bored.

    Emerence schreef:
    Dat is niet leuk.. en kun je niet bewijzen dat de spullen van jou zijn?


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Waar in Gent zit je op kot?
    Misschien ken je mijn broer wel? ^^
    Vast niet, maar je weet nooit ;D
    Enenen, nou zeg gewoon dat het de jouwe zijn. En als ze je niet geloven zeg je dat ze naar je ouders mogen bellen, zodat zij jouw spullen kunnen beschrijven en tja, dan weten ze dat het de jouwe zijn!


    Never run out of reasons to smile...

    Zeg gewoon dat ze van jou zijn, en vertel je verhaal aan die kotmadam? (:


    Home is now behind you. The world is ahead!