• Hoi hoi! Ik ben sinds dit weekend best wel verslaafd aan de avatar. Echter kwam ik hierdoor op een geniaal idee om een avatar verhaal te schrijven. Alleen het begin is hetzelfde, ik heb er zelf een nieuw mysterie in gestopt wat het hele verhaal zal veranderen. Dus, voor de avatar fans onder ons, of voor de geïnteresseerden:
    klik

    Herfst, het jaar 804. De vuurnatie verklaart oorlog aan het aarderijk, de waterstammen en de luchttempels. Alleen de avatar, meester van water, aarde, lucht en vuur kon de vuurheer stoppen. Maar op het moment dat hij het meest nodig was verdween hij.
    100 jaren gingen voorbij. Vele mensen hadden de hoop al opgegeven, ze waren gedoemd om voor altijd onder de leiding van de vuurnatie te leven.
    Echter gebeurde er toen hetgeen waar elk, die tegen de oorlog was, had gehoopt. Een broer en zus van de bijna uitgeroeide zuidelijke waterstam vonden de avatar, in een ijsblok. Natuurlijk kon deze avatar nog niet aarde, water of vuur besturen. Dit had hij nooit geleerd in zijn korte leventje. Hij moest dit leren voordat de komeet neer zou storten met midzomer.
    Maar wat de avatar op dat moment niet wist, was dat er nog een groot geheim was. Een geheim waar nog nooit iemand op de hele wereld achter was gekomen. De Avatar Cyclus.. zou die wel werken zoals iedereen tot dan toe had gedacht?


    Life is hard and then we die

    Haha, ik ga hem lekker lezen n_n


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Dat vind ik vet cool (cool)


    Life is hard and then we die

    Hoofdstuk 2 gemaakt ^^


    Life is hard and then we die

    ok.. ik hoop nu even serieus dat je niet ook een verhaal gaat schrijven over dat er nog een tweede avatar is, want zo klinkt het een beetje en dat was precies waar ik mee bezig was in mijn serie o-o

    nouhouuuuuuuu life's unfair

    Amen? :')

    [ bericht aangepast op 13 nov 2009 - 20:02 ]


    ~You're so easy to read, but the book is boring me~

    Ik hou van avatar

    Bisexual schreef:
    Ik hou van avatar

    Jij wordt mijn beste vriend 8D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik heb zeg maar een nieuwe deel,
    dus als je, je verveelt klik dan daar.


    Life is hard and then we die