• Jaaa, ik wil eens meedoen aan een schrijfwedstrijd maar altijd als ik wil meedoen zijn ze al bezig of zit hij al vol. Ik zou zelf wel een wedstrijd willen maken maar ik ben daar totaal niet goed in ofzo en ik wil er zelf eigenlijk aan meedoen. Dus... wie wilt er eentje maken en mij op tijd verwittigen zodat ik kan meedoen? ('a)

    Oke, ik hoor het straks wel want ik moet nu weg. <3


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Ik heb me al ingeschreven om een te doen. Dus nu wacht ik nog op de bevestiging (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Maar weetje, als je net te laat bent bij het inschrijven van zo een wedstrijd moet je zeggen dat je toch heel graag wilt meedoen, de meeste laten je dan ook nog meedoen, ghaha :'d


    Some people make the world special just by being in it

    Tranquillity schreef:
    Ik heb me al ingeschreven om een te doen. Dus nu wacht ik nog op de bevestiging (:


    Voor welke wedstrijd was dat? (:


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    RepentRepent schreef:
    (...)
    Voor welke wedstrijd was dat? (:

    Hoe bedoel je? :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    RepentRepent schreef:
    (...)

    Voor welke wedstrijd was dat? (:
    Ik denk dat ze bedoelt dat ze een aanvraag heeft gedaan om een wedstrijd op te starten en dat ze nu nog op een bevestiging wacht om te starten.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2009 - 17:49 ]


    Only losers can act the way you do

    Roulette schreef:
    (...)Ik denk dat ze bedoelt dat ze een aanvraag heeft gedaan om een wedstrijd op te starten en dat ze nu nog op een bevestiging wacht om te starten.



    Oow, oke. Ik snap hem! (:


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Tranquillity schreef:
    Ik heb me al ingeschreven om een te doen. Dus nu wacht ik nog op de bevestiging (:


    Sorry, ik ben er echt niet bij met mijn gedachte :'D Haha. Maar maar maar, dat is super! Wil je mij verwittigen als hij begint? ('a)


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    RepentRepent schreef:
    (...)

    Sorry, ik ben er echt niet bij met mijn gedachte :'D Haha. Maar maar maar, dat is super! Wil je mij verwittigen als hij begint? ('a)

    Ja, zal ik doen (: Ik hoop dat ik het niet vergeet, want ik vergeet nogal snel dingen oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right