• Ja kijk, ik heb die dus allemaal thuis liggen en nu vraag ik me af, wat vinden jullie mooier?
    Ik vind The Host véél mooier omdat het een van de enigste boeken is waarbij ik echt traantjes heb gelaten.
    What about you?

    Ik ken The Host niet, sorry.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb the host nog niet gelezen. Wil die kopen, maar heb even geen geld genoeg meer :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ben er nu in bezig!:Y)
    totnutoe vind ik het echt een gaaf boek!

    [ bericht aangepast op 14 nov 2009 - 16:19 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niet gelezen. Maar ik ben het wel van plan =]

    Maar als het echt zielig word in een boek, moet ik altijd huilen :X Best irritant eigenlijk x]


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Wel van plan om te lezen, maar ben nu nog in andere boeken bezig :'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik vind the host ook beter


    We're all dancing to the same sad song.

    Ik wil the host wel is lezen haha. ik vind de twilight boeken wel geinig geschreven, niet speciaal ofzo =3


    We can only learn to love by loving.

    Ik ben nu bezig met zielen te lezen.
    En van de Twilight sage heb ik nog maar de eerste twee boeken gelezen.
    Ik vind alle boeken mooi, ze schrijft echt goed ;o

    [ bericht aangepast op 14 nov 2009 - 16:58 ]


    Never run out of reasons to smile...

    ik vind the host ook mooier denk ik.
    en zoiezo, vind ik twilight saai.
    new moon, eclipse en breaking dawn vond ik wel leuk maar bij twilight had ik echt zoiets van; hmmm. ik wil niet verder lezen.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2009 - 17:01 ]


    AAP

    Ik heb hem nu thuis liggen van de bib en wil hem nog lezen. En ik moet eigenlijk alle boeken van twilight ook nog lezen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik vind The Host iets minder goed dan Twilight, maar hij is ook heel erg goed :]


    Just a simple "I love you" (:

    Ik vind The Host iets minder goed dan Twilight, maar hij is ook heel erg goed :]


    Just a simple "I love you" (:

    Ik heb The Host al enkele maanden op m'n bureau liggen en ik krijg hem maar niet uitgelezen.

    Niet zo'n goed boek dus, als je het mij vraagt. :x

    Prodigy schreef:
    Ik heb The Host al enkele maanden op m'n bureau liggen en ik krijg hem maar niet uitgelezen.

    Niet zo'n goed boek dus, als je het mij vraagt. :x

    En de twilight saga las je dan sneller uit of heb je die helemaal niet gelezen? :)

    The Host vind ik moeilijker te begrijpen, het is een ingewikkeld verhaal. The Twilight Saga is makkelijker te begrijpen, ik jan me er beter in inleven. En ik moest ook een aantal keren huilen bij New Moon of Breaking Dawn ofzo.


    -