• Ik ging vandaag samen met m'n moeder The Vampire's Assistant kijken in de bios. En er zaten maar 2 andere mensen in die zaal :'D
    Ik dacht dat die film veel bekender was, naja.
    Hebben jullie ooit met zo weinig mensen in de bios gezeten? xd


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Ja de 1e dag zit het meteen helemaal vol in de bios als de film komt.
    Maar bij mij zat ie bomvol.


    You can run but not hide

    Ja, ik was ten nog heul klein.
    En toen zaten er ook alleen nog 2 anderen mensen in de zaal. Was wel grappig


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ja bij de film 'Brüno'
    Buiten ik en mijn nicht zat er maar tien andere mensen in de zaal, een zaal waar gemakkelijk 100 a 200 mensen in kunnen. En er waren twee van rond de 18, ik en mijn nicht zijn 16/17 en de rest was -14. En die riepen constant door de film, totdat ik en mijn nicht eens riepen xD
    Bij Twilight vorig jaar, waren er maar twintig mensen ofzo.
    En bij Bandslam maar 15 ofzo.
    Maar ik en mijn nicht gaan een week na de release kijken zodat er al wat minder volk is gaan kijken. Misschien daarmee.

    Jha XDXD zo vaak, ik zat ook is alleen met me zus of vriendin in de bios ;o
    Wel leuk... kan je lekker keihard meelachen(als t een comedi is) en zo... (:


    Second star on the right and straight on till morning

    Heb ik al een paar keer voorgehad.
    Was ie goed? ^^


    everything you imagined, and more...

    Ja, in mn eentje met 2 andere vriendinnen. weet niet meer welke film


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Uhu. Bij Garfield =3
    toen zaten ik en een vriendin helemaal lonely in die zaal, dus wij meteen mobiel uit onze zakken halen en popcorn door de hele zaal gooien =3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik zat een keer samen met een vriendin als enige in de zaal ;d
    Maar ik zat ook een keer met een vriendin in een uitverkochte zaal x]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ja, toen ik naar Harry Potter and the Halfblood prince ging, zat ik er, met mijn ouders en broertje en een vriendin. En verder zat er nog een gezin van 4 en een stelletje


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Bij Harry Potter moesten we rennen voor een plaatsje en bij Twilight ook. Maar bij Twilight was dat omdat hij toen al langer draaide. Verder heb ik altijd in een bomvolle zaal gezeten.


    -

    nerveus schreef:
    Ja, toen ik naar Harry Potter and the Halfblood prince ging, zat ik er, met mijn ouders en broertje en een vriendin. En verder zat er nog een gezin van 4 en een stelletje

    Toen ik naar HP ging, was de zaal zowat helemaal vol ;o maar ik had echt goeie plaatsen, eerste rij op het balkon ;d Het was ook wel de eerste dag dat hij draaide..

    [ bericht aangepast op 17 nov 2009 - 7:50 ]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Die film wil ik nog steeds zien : D
    En ja ik heb zelfs 2 keer gehad dat we helemaal alleen zaten.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ja ik en mijn vriendin waren de enige in de zaal best wel leuk dus wel liepen soms gewoon rond,Kei hard te babbelen,te roepen,te zingen met de soundtrack,smsen,roddelen...allemaal dingen die je niet zou doen als en nog een derde was die je niet kende

    [ bericht aangepast op 22 nov 2009 - 12:12 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik heb zelfs wel eens gehad dat een vriendin en ik de enige in de zaal waren x'D Maar dat was best lang geleden en ik zou niet meer weten bij welke film dat was.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ja! dat heb ik ooit eens gehad, maar ik zou niet meer weten welke film het was!!


    Your Butt is Mine!