• haaaj,
    ik wil dus een industrial piercing - en die mag ik ook van m'n moeder, alleen, het punt is,
    moet je daarvoor 14 zijn? nee toch? o.O
    en doet het pijn? ghehe, vast wel.
    nja, bedankt iig. :'DD

    http://profile.ak.fbcdn.net/object3/298/54/n44997876605_3612.jpg <- da's een industrial piercing B]

    thankjoeh.


    -

    Normaal moet je 16 zijn voor een piercing en dan nog toestemming hebben van je ouders. Ze moeten dan een bland invullen normaal gezien.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Maixum 16 (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Volgens mij mag je dat gewoon als je toestemming hebt.. Ik ken zat mensen die met hun 12e al navelpiercings en tongpiercings hadden..
    Ik vind hem vet, maar ik zou 'm knijpen als ze hem gingen zetten :'D Don't touch the ears.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik wilde dat ook, maar als je dan een klap tegen je oor krijgt, ligt je oor er af ofzo, en dat is dus niet handig bij concerten. xD
    Maar als je toestemming van je ouders heb is het -denk ik- sowieso geen probleem.


    blame the bully.

    Oh, nou bij mij in de buurt is er dus een piercingshop waarbij ze het vanaf 14 jaar doen.
    Maar mijn vraag is;
    moet je voor DIE piercing ook 14/16/whatever zijn? Of behoort dat weer onder de neuspiercing, oorbellen, enzo?


    -

    NocteObscura schreef:
    Oh, nou bij mij in de buurt is er dus een piercingshop waarbij ze het vanaf 14 jaar doen.
    Maar mijn vraag is;
    moet je voor DIE piercing ook 14/16/whatever zijn? Of behoort dat weer onder de neuspiercing, oorbellen, enzo?

    Nee, dat hoort normaal bij piercings. Niet bij de categorie oorringen en dergelijke.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Willom schreef:
    Ik wilde dat ook, maar als je dan een klap tegen je oor krijgt, ligt je oor er af ofzo, en dat is dus niet handig bij concerten. xD
    Maar als je toestemming van je ouders heb is het -denk ik- sowieso geen probleem.


    Gheheh da's wel waar. Nja ik ga ook gewoon een keer naar een piercingshop die ik in gedachten heb en vragen hoe dat allemaal gaat en zo. Want ik heb sowieso al angst voor naalden 8DD


    -

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Nee, dat hoort normaal bij piercings. Niet bij de categorie oorringen en dergelijke.


    Oh, oké.
    Nou ja, iedereen bedankt in ieder geval. Ik zal 't wel eens navragen.


    -

    Ja voor die moet je ook 16 zijn.
    Ik weet dat Bill hem ookal had op zn 12e maar die ouders zijn niet helemaal lekker wat dat betreft,

    Wejoo, vier jaar wachten nog xD
    Ach, ik zie wel wat ik doe eigenlijk. Aan de andere kant vind ik het wel eng enzo.
    @ Tara
    Gheheh :'D


    -

    :'D K zou er echt mee oppassen want dat ding is er gevoelig voor uitscheuren enzo.
    Met gym e.d. he ;)

    Ohja. :X
    Daarom was ik al allemaal info aan het zoeken ghehe. En ik sport ook nog heel vaak in de week dus misschien kan ik me beter richten op een andere piercing voor over een paar jaar. 8D


    -

    Of je krijgt toestemming van je ouders.Dan mag dat onder de 16 (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Bij alle piercings geld volgens mij, 16 jaar tenzij je toestemming hebt van je ouders. Dus je moet gewoon je ouders meenemen.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    NocteObscura schreef:
    Ohja. :X
    Daarom was ik al allemaal info aan het zoeken ghehe. En ik sport ook nog heel vaak in de week dus misschien kan ik me beter richten op een andere piercing voor over een paar jaar. 8D

    Zou ik wel doen ja. Deze is echt niet functioneel xD
    Dan sluit ik dit topic wel.
    xx