• Wie is van plan te gaan?
    Waarom wel/waarom niet?

    Ik ga iniedergeval wel, omdat het gewoon echt een goede film is met een sterk verhaal.


    Edit by Crumble
    Dit is vanaf nu het enige New Moon topic. Dus post hier wanneer je gaat of, als je er al geweest bent, wat je ervan vond. Er mogen dus geen andere New Moon topics worden geopend!

    [ bericht aangepast door een moderator op 21 nov 2009 - 21:28 ]


    your eyes are like stars in the night.

    ik ben gisterenavond gaan zien. en het was heeeeeel mooi, en ik ga wss nog wel paar keer gaan kijken in de cine. x') en er zaten spannende en grappige stukken in, maar ik vind Twilight wel beter..(:


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Killjoy schreef:
    haha heel die zaal ging plat bij "What a marshmellow" toen Jacob dat zei _O_ Maar ik vond 'm echt wel leuk ;3


    Jahahaha idd bij ons ook. (x en opt einde vn de film klapte iedereen. O.o maar precies of ze gaan horen dat we voor hen klappen. Oo x')


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Ik ben hem net gaan zien samen met een vriendin en hij was geweldig!
    grappig,spannend,erg.Jacob met z'n droge opmerkingen en Alice me haar opmerkingen over Jacob.
    Het einde was supermooi en Edward heeft echt veel mooie dingen tegen Bella gezegd.
    Echt waar,de film was awesome.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2009 - 18:06 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Ik heb hem gisteren gezien :Y) Gewoon prachtige film! Ik vond hem eigenlijk beter dan twilight...Mar alst aan mij ligt ga ik hem nog 5 x gaan zien in de cine, maar kvrees da da nii doorgaat... x'D && Ik moest lachen toen Edward ging vertellen wat zijn voorwaarde was voor hij Bella zélf ging veranderen. Kwas wel zo'n beetje de enigste die lachte :Y)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Killjoy schreef:
    IK HEB GEKEKEN _O_ gisteren
    en ik vond 'm zo zielig voor Bella maar ook zo mooi en damn, echt ik vond 'm nog beter dan Twilight :'D haha heel die zaal ging plat bij "What a marshmellow" toen Jacob dat zei _O_ Maar ik vond 'm echt wel leuk ;3

    Hahaha bij ons ook.x'D


    I need you like a heart needs a beat

    Yasmiinee schreef:
    (...)

    Jahahaha idd bij ons ook. (x en opt einde vn de film klapte iedereen. O.o maar precies of ze gaan horen dat we voor hen klappen. Oo x')


    Bij ons ook. (: En iedereen ging gillen toen jacob zen shirt uit deed xD

    [ bericht aangepast op 22 nov 2009 - 18:00 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Noise schreef:
    Ik ben hem net gaan zien samen met een vriendin en hij was geweldig!
    grappig,spannend,erg.Jacob met z'n droge opmerkingen en Alice me haar opmerkingen over Jacob.
    Het einde was supermooi en Edward heeft becht veel mooie dingen tegen Bella gezegd.
    Echt waar,de film was awesome.

    Haha, "Als je de hond hebt buitengezet" 'fzoiets..Echt strijkgaan^^


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    ik krijg hem niet te zien :'(

    xjustxmyself schreef:
    (...)
    Haha, "Als je de hond hebt buitengezet" 'fzoiets..Echt strijkgaan^^

    Serieus, toen ze dat zei lag heel de zaal plat.x'D


    I need you like a heart needs a beat

    ik heb hem vrijdag gezien en ik vond hem echt goed ^^
    toen Jacob zijn Tshirt uitdeed had ik echt zoiets van WOW Ö !
    echt waar,die had goed getraind hoor ^^
    en dat met die hond dat Alice zei,was echt wel lachen :D
    en het einde vond ik verassend (:
    ik vond het ook supererg voor Bella dat ze 2 keer 'gedumpt' werd,en voor Jacob dat Bella zei 'it's him,it's always been him' dan had ik zoiets van 'ooh:('
    maar al bij al,geweldige film !


    everybody needs a song.

    Ik heb hem vandaag gezien en ik vond hem super!


    Let's do this poo

    Ik ben vandaag om 11:00 gegaan en hij was sppr leuk gelukkig ben ik zo vroeg gegaan O_O


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Ben afgelopen donderdag geweest (:
    Volturi <3

    [ bericht aangepast op 22 nov 2009 - 19:13 ]


    Alis volat propriis.

    NERDLESS schreef:
    (...)

    Bij ons ook. (: En iedereen ging gillen toen jacob zen shirt uit deed xD


    Idd! x') en dat Alice zei van die hond was iedereen aan het lachen. x') en ook van die marshmellow! x') hilarisch was da. x')


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Zotte film. Serieus. ;o

    Jacob was sexy. :9~


    We'll never be as young as we are tonight