• Ja, wij hebben mondeling examen van engels en we mochten kiezen over wat we het gingen doen;
    - favoriete band
    - verhaal dat in je familie wordt doorverteld
    en als je dat 2e koos, mocht je nog kiezen of je verhaal echt ging zijn of niet. Dus ik koos dat 2e, want ik heb niet echt een favoriete band en ik heb ook absoluut geen zin om daarover te gaan vertellen. Maar het probleem is dat ik geen verhaal heb dat in mijn familie wordt doorverteld en ik kan er ook geen verzinnen. Dus hebben jullie zo'n verhaal en mag ik dat lenen of weten jullie zelf een goed idee?


    All was well.

    Mijn verhaal;
    mijn oom is getrouwd met een vrouw (die we wel al kenden) zonder ons erbij. Maar dan ook echt alleen met hem, die vrouw en de familie van die vrouw. Nu ben ik boos op hem; DAT HAD MN EERST TROUWERIJ KUNNEN ZIJN JA
    Maar misschien is dat niet boeiend genoeg. :'DDD


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Toen mijn pa klein was, liep hij naast zijn zus. Naast mijn bomma (zijn mama dus) stond een vriendin van haar, die zei: 'Pas op, u dochter loopt naast nen Marokkaan.' Maar dat was mijn papa dus en dat is helemaal geen Marokkaan :'D


    Only losers can act the way you do

    Roulette schreef:
    Toen mijn pa klein was, liep hij naast zijn zus. Naast mijn bomma (zijn mama dus) stond een vriendin van haar, die zei: 'Pas op, u dochter loopt naast nen Marokkaan.' Maar dat was mijn papa dus en dat is helemaal geen Marokkaan :'D


    Das lulligxD

    En ik weet niet echt iets eigenlijk:$


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    ik weet niets bij ons vertellen ze redelijk veel verhalen maar school meot dat niet weten vindt ik dus ik zou die dan ook niet vertellen.

    Misschien dat ze denken dat je drugs gebruikt ofzo? Sorry, bij mij gaan ook geen verhalen rond en ik ben ook tamelijk inspiloos ;x


    -

    ik zou 1 hebben gekozen fer sure :9~
    alleen zou ik dan zóveel informatie hebben dat ik er een uur mee vol kan praten ;x


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT