• nou kijk, P was mn beste vriendin vroeger. Maar V werd mijn beste vriendin in de eerste. Ik zit met allebei in de klas en ga echt vet veel met V om. Eerst gingen we met zn 3en om maar toen mochten V en ik P niet meer. En laatst hadden V en P ruzie met mij. Dus hun 2 tegen mij. Dat was weer goed gekomen en gingen V en ik weer met zn 2en met elkaar om. Maar nu gaat V weer een beetje met P om en gaan ze vrijdag bij elkaar slapen.. en tijdens wiskunde vroeg P of ze op mijn plek mocht zitten. Ik ben toen vet pissed ergens anders gaan zitten. Ik vond het echt dom want V zit steeds te roddellen over P enzo... en zegt e negatieve dingen en lacht haar soms gewoon uit. ik bedoel ik mag die P gewoon echt niet meer, v mocht haar ook niet meer maar nu ineens wel:S Like wtf? terwijl ze slecht over haar praatte.. ik moest dit ff kwijt :$


    T O K I O H O T E L < 3

    Misschien wil ze jullie allebei als vriendin maar is ze bang dat jij haar laat vallen als zij zegt dat ze P wel leuk vind ;)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Er bestaan rare mensen :'D
    Maar, praat eens met V erover? (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ik ken dit wel, heb t ook meegemaakt hoor. Als ze achter je rug om dingen gaan doen enzo, is dat niet leuk. Misschien moet je eens aan ze vragen of je ook met hun meemag? En je meer dingen met z'n 3en kan gaan doen? Ik hoop voor je dat het goed komt. :')

    Zeg ze dat dat je dwars zit.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Misschien wil ze jullie allebei als vriendin maar is ze bang dat jij haar laat vallen als zij zegt dat ze P wel leuk vind;)


    tja, dat kan.. maar ze lult tegen heel veel mensen dat p dom is enzo.. en ik voel me nu echt gewoon k.t >.<


    T O K I O H O T E L < 3

    Dat heb ik ook.


    - hoi ;D