• -Everybody loves the USA.-
    Een groepje vriendinnen gaan op voor een lange tijd naar Amerika stiekem in de hoop om daar bekent te worden maar vooral om fun te hebben!Ze hebben een vakantie huisje gehuurt in een bekende buurt waar hun grootste idolen ook wonen,Maar daar wonen ook hun droomboy's.En die leren ze kennen maar wat verder op is er een ander meisje dat er alles aan doet om hun toffe vakantie te mis peuteren

    maar ik heb nog rollen nodig

    het groepje vriendinnen
    1: Diana Simpson
    2:Bloom sky Tyson
    3:Minte Dalias
    4:Laura Emily Evershon
    5:Mitchy Elle Noway


    de bitch

    Een vriendin die ze ontmoeten in Amerika:
    Mary Alice Johansen
    Jaimy Skyler.


    euh als je zelf nog een leuk rolletje weet zeg het me dan

    dus dit moet je invullen
    Naam:
    Foto:
    Karakter:
    Hobby's
    ----
    en als je een van de 5 vriendinnen bent ook je clebcrush

    [ bericht aangepast op 29 nov 2009 - 19:32 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Boulevard schreef:
    Naam: Laura Emily Evershon

    Foto: Laura Emily Evershon

    Karakter:
    Een beetje jongensachtig en helemaal niet op haar mond gevallen, ze zegt alles direct en zegt daarom ook vaak foute dingen. Bij haar vriendinnen is ze heel open en praat ze vol op maar bij vreemden klapt ze meestal dicht, alleen als ze iets fout zeggen natuurlijk dan krijgt ze een grote mond. Laura is iemand die ook heel goed kan luisteren ondanks dat ze zo veel praat. Ze is helemaal verslaafd aan veters, zo snoep veters, en als ze er ziet moet ze er een hebben.
    Haar humor is droog zoals die van jongens en ze lacht de hele tijd

    Hobby's:
    Boksen, gitaar spelen en vooral veel boeken lezen

    Celebcrush;
    Taylor Lauther xD, en als die niet vrij is euhm dan vraag je maar ik ben aan het denken

    Een van de meisjes

    Ps: als ik geen rol krijg wil je me dan wel laten weten als het eerste deel er is, lijkt me een geweldige Story


    Of anders als Celebcrush is Alex Meraz ook goed (A) dus je mag kiezen


    Live life limitless.

    Rol: ook vriendin die ze in Amerika ontmoeten?

    Naam: Jaimy Skyler.
    Foto: Jaimy.
    Karakter: Aardig, Heeft veel vrienden, Houdt van schoenen kopen, Valt vaak op, Behulpzaam, eerlijk, droge humor, heel sarcastisch, vaak vrolijk en melig, kan het goed met andere vinden, erg emotioneel & verslaafd aan chocoladekoekjes.
    Hobby's: Skateboarden, Zingen, piano spelen, buiten hangen en gitaar spelen.


    Smiling but close to tears.