• Heey.
    Ik moet een recensie schrijven over West Wide Story.Ik heb alleen nog nooit een recensie geschreven en ik weet niet hoe ik het moet doen.Ik heb een paar punten gekregen die er in kunnen maar het lukt me niet om hem te schrijven.
    Heeft iemand tips?
    Alvast bedankt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Schrijf gewoon je mening met die punten erin.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2009 - 13:58 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Je moet dat juist niet doen(volgens dat blaadje).Je moet eerst die punten bespreken,maar ik heb die punten amper gezine omdat we alleen het begin hebben gezien.

    En ik kan mijn meninf nooit verwoorden,ik kan nooit zeggen waarom ik iets vind.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Bekijk eens recensies op het internet? Daar kun je altijd wel informatie en ideetjes van op doen.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hmmm, uhm die punten beseer ze dan op wat je hebt gezien en leg het uit waarom.

    Ik kan het ook niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.