• Wat er vandaag in de grote pauze is gebeurd, vind ik toch wel heel erg Ö
    Een jongen, Tom, zat gewoon samen met de andere jongens aan een tafel. Komt de irritante sfeerkeeper (domme mensjes die ervoor meoten zorgen dat wij ons gedragen en de troep opruimen --') erbij staan. Tom en hij kennen elkaar al, want Tom is nogal een herrieschopper. Nou, ze waren dus een beetje aan het grappen, pakt de sfeerkeeper Toms IPod af en stopt die in zijn eigen zak.
    'Die had ik net nodig,' zei hij. Hij meende het voor de grap, maar zoiets moet je dus echt niet bij Tom flippen. Nadat Tom een paar keer om zijn IPod had gevraagd, zei hij:
    'Altijd dat volk weer dat zoiets doet.' Ja, de sfeerkeeper is een Marrokaan, ja, Tom is een racist. Toen was de sfeerkeeper al een beetje boos, maar Tom kreeg zijn IPod niet terug. Nou, Tom duwt dus zegmeer tegen het gezicht van de sfeerkeeper. Dus niet slaan, maar gewoon wegduwen.
    En wat doet de sfeerkeeper? Die grijpt Tom bij zijn nek in een soort van wurggreep, sleurt hem over twee stoelen en draait daarna zijn armen hartstikke ver op zijn rug. Iedereen kijken toen Tom de aula werd uitgevoerd. Heeft hij op de gang nog staan kotsen door de te strakke greep.
    Verbaasd me niks als Tom er nog iets aan overhoud.
    Morgen krijg ik er meer over te horen, maar serieus! Zoiets doe je toch niet?! Die mensen moeten daar toch wel een beetje tegenkunnen en niet meteen de leerlingen beginnen te wurgen?!
    Dit vind ik gewoon echt erg...
    Vet lang stuk

    What do you guys think?
    Of is er zoiets ook al bij jullie gebeurd?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Skip schreef:
    Ik vind dat hij dat mag doen, die Tom heeft toch ook het recht niet om die man in z'n gezicht 'te duwen'

    Heeft die man wel het recht om eigendommen van anderen te pakken dan? Nee, ik geloof van niet.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Jezus, dat is niet normaal meer.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Als iemand zoiets deed had ik ingegrepen. Nu denk je misschien: makkelijk lullen heb jij, maar zo zit ik echt in elkaar.


    No growth of the heart is ever a waste

    wajooo daar kan die sfeerkeeper of hoe je dat ook zegt voor geschorst worden he als jullie het melden bij de directeur!


    Ivar Oosterloo.

    Jezus, wat een eikel (die sfeerkeeper, ofzoiets)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Enigma schreef:
    wtf ;x dat is pas ziek.


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Skip schreef:
    Ik vind dat hij dat mag doen, die Tom heeft toch ook het recht niet om die man in z'n gezicht 'te duwen'



    Sorry hoor, maar van mij had die sfeerkeeper al lang een mep in zijn gezicht gekregen en niet maar een simpel duwtje.Die sfeerkeeper heeft geen recht om die iPod van iemand af te pakken zonder een reden.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Sorry dat ik het zeg maar; er zijn echt veel dingen die zo gebeuren en meestal komen daar Marokkaanse of Turkse jongens bij.
    Verder hoop ik dat die sfeerkeeper flink door mag betalen, maar natuurlijk dat Tom er niet te veel schade aan overhoudt.