• Wel ik lees NOOIT boeken maar nu had ik 2weken geleden tog een boek gekocht (Nieuwe maan) iets wat ik nog nooit in men leven gedaan heb. Ik heb gisteren de laatste bladzijden gelezen en ik vond het echt een heel mooie boek leuker zelfs al de film ö nu gaa ik morge het vervolg kopen ^^ en ga woensdag waarschijnlijk naar de bios de film nog eens kijken ^^ vinden jullie heb ook goed ??

    Ja, maar ik vind Eclipse eigenlijk de mooiste boek van de reeks (ik ben nu bezig met Breaking Dawn te lezen)
    En net zoals jij vind ik de boeken mooier dan de films zelf


    Live life limitless.

    is er eigelijk nog een boek na eclipse ??

    Ik vind Eclips ook het mooist. (:
    De boeken vind ik zoooooveel beter dan de films.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb Eclipse zaterdag gekregen en nog 30 blz en dan is het uit.
    Heb van zaterdagnamiddag tot nu meer dan 400 blz gelezen O.O'


    I need you like a heart needs a beat

    Eclips vind ik ook het mooist.
    En ik vind ook dat de boeken mooier zijn dan de films!


    Never run out of reasons to smile...

    Kaatiewaatie schreef:
    is er eigelijk nog een boek na eclipse ??

    Ja.Breaking down


    I need you like a heart needs a beat

    dankuuu

    Ik heb ze al alledrie gelezen en ik wacht nu de komst van Breaking Dawn af. Eclipse is inderdaad het mooist en de boeken zijn inderdaad ook mooier dan de films.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vind Twilight (boek) het mooiste deel, omdat het daar allemaal nog zo echt is ofzo. Dat Bella daar nog helemaal moet uitzoeken dat Edward een vampier is. Dat boek heeft gewoon wat ..

    Ik vind Twilight (film) Wel heel mooi, maar NM vond ik niet echt super.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Hij heet toch gewoon New moon? Maarja ik vond de film niet geweldig, en boeken zijn altijd mooier. Ik wil binnenkort breaking dawn geen lezen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Kaatiewaatie schreef:
    is er eigelijk nog een boek na eclipse ??

    Breaking dawn/morgenrood. Alleen nog in het engels.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb allevier de boeken al gelezen en kan niet kiezen welke ik het best vind.
    Maar voor de rest vind ik zogezegd bijna altijd de boeken beter dan de films.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.