• supermarkt ><
    Ik haat het daar zo he. Ik weet de weg er niet en ik moet altijd vragen: ''Waar ligt de patat.'' of nog een klassieker: ''Ik kan het brood niet vinden.'' Ik heb daar zo'n hekel aan echt want ik kom altijd mensen tegen die ik ken. En het is gewoon één kansloze boel in de supermakrt en vooral alleen. Ik vindt het dus de meeste kansloze winkel op aarde. (We laten de wibra en de zeeman even achterwegen.)

    En nu, nu moet ik dus alleen naar de supermarkt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    De supermarkt is een hemel vol eten. :9~


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee heur, want IK steun jou :9~

    Walter schreef:
    De supermarkt is een hemel vol eten. :9~

    Haha, ik houd niet van eten dus ja. Geef mij maar de broodjesgezond van de bakker bart. :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat is nou precies de reden waarom ik nooit naar de supermarkt ga, maar mijn moeder altijd laat gaan.:Y)


    Protège moi de mes désirs.

    ILOVENAOM schreef:
    Nee heur, want IK steun jou :9~

    Halleluja _O_


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    sacred schreef:
    Dat is nou precies de reden waarom ik nooit naar de supermarkt ga, maar mijn moeder altijd laat gaan.:Y)

    Ik denk dat mijn vader de weg ook niet weet want ij stuurt mij altijd. Ik weet elke vrijdag dat ik 99,9 % kans heb om me uit te mogen leven in de supermarkt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ga nooit naar de supermarkt. En ik kom ook nooit in het winkelcentrum. Als ik iets nodig heb ga ik met vrienden in de pauzes wel naar de stad.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Whaha ik vind de supermarkt zooo vet :9~ De AH XL hier is mijn lievelingswinkel! Zooooveeel spullen, en zooo groot, zo leuk ^^ Vooral leuk met mijn moeder, ik sleep haar altijd mee voor treetjes energie.


    Your make-up is terrible

    de supermarkt is kut, behalve de AH die is leuk :3


    We can only learn to love by loving.

    Ik hou van de supermarkt. Dude, ze hebben CHOCLADE, CHIPS én ENERGY. de 3 ingrediënten om mij hyper te krijgen ;x


    when words fail, music speaks.

    ik kan ook nooit iets vinden in de supermarkt, maar ik hoef ook nooit naar de supermarkt.. Dus dat is niet zo'n probleem.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    haha,ik vind het daar net leuk.
    vorige week waren sinterklaas en zwarte piet er,maar ze hadden enkel oog voor de kleinere kinderen =(
    maar je kan er dingen proeven,mensen observeren,in hun winkelkarretjes kijken,en de hele tijd rondlopen op zoek naar hetgeen wat je nodig hebt,dat vind ik geweldig gewoon =D


    everybody needs a song.

    Walter schreef:
    De supermarkt is een hemel vol eten. :9~


    we've only said goodbye with words

    Ik vind het juist leuk, lekker op de brommer naar de Aldi :'D
    Muziekie op, mn spul pakken - uiteraard de energydrank - een eeuw in de rij staan ==' en weer terug rijden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Ik vind het juist leuk, lekker op de brommer naar de Aldi :'D
    Muziekie op, mn spul pakken - uiteraard de energydrank - een eeuw in de rij staan ==' en weer terug rijden.


    Ja, ik moet ook altij een eeuw in de rij staan, terwijl er 3 kassa's zijn en er maar 2 bezet zijn. --'


    we've only said goodbye with words