• Naam:Karen
    Leeftijd: 15
    Woonplaats: Brugge;België
    over mezelf:
    Ik ben bij mensen die ik niet ken best wel verlegen, maar bij mensen die ik goed ken ben ik soms wel de luidste. soms heb ik nood aan mensen om me heen maar soms heb ik ook nood aan alleen zijn. ik schrijf mijn gevoelens af in liedjes(niet dat ze goed zijn maar shhh). Ik hou van creatieve dingen en kan niet lang stilzitten.

    mijn stories:
    Up to a beter life[justin bieber]:gaat over een meisje en ze is arm en wordt mishandeld dus ze loopt weg en een jongen vindt haar. door die jongen leert ze justin kennen maar het is zeker geen liefde op het eerst zicht. verre van zelf. justin is hier 17 btw
    This is so magical[taylor lautner]: deze gaat over een meisje en ze is verwend, haar ouders zijn superrijk. ze gaan op reis naar een hotel waar alleen rijke mensen kunnen komen en daar leren haar vriendin en zij taylor en robert kennen.
    you're my biggest love[taylor lautner]: deze gaat over een meisje en ballet is haar leven. ze zit op een school waar ook muziek en drama enzo gevolgd kan worden en de nieuwe jongens vallen bij de meeste wel goed in de smaak.

    xX

    [ bericht aangepast op 5 dec 2009 - 23:11 ]


    I guess sometimes you have to lie to find the truth

    Slotje, dubbeltopic


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg