• Oké, dit is dus misschien al oud nieuws, maar ik was net aan het kijken op de TH site en toen zag ik dit bericht staan.Het gaat over het concert op WB. Ze mochten dus geen afscheid van hun fans nemen (dat is echt kut), veel fans dachten dat ze boos waren ofzo of sjaggie en dat ze het daarom niet deden. Maar hier onder staad het bericht;;

    WERCHTER BOUTIQUE FESTIVAL: MESSAGE FROM TOKIO HOTEL!
    Hi everyone! We really had tons of fun performing on Sunday at the Werchter Boutique Festival in Belgium. It was terrific to see how many of you Tokio Hotel fans came out to watch us LIVE! Unfortunately there was an incident that soured the whole experience – at the end of our performance we were not allowed to play an encore and we were forced by the officials to leave the stage! You can´t imagine how sad and angry it made us not being able to say a proper goodbye to you guys.
    We are very much looking forward to return to Belgium and to do a much longer show.
    See you guys soon and all the best to you! Bill, Tom, Gustav & Georg


    Tears are crashing out of my eyes

    aah, man, ik zag ze bijna niet, waarom ben ik ook zo klein. maar ik zag wel bil cutie met zijn zonnebril XD
    op het afscheid had ik niet eens gelet. iedereen maar roepen we want more we want more.

    ik oowk trouwes

    ahja, ik liieft die muziek <3 en de jongens :D

    Da's zo idioot hé ^^ Ik zat te roepen: We want more enzo, dan dee de hele fanhorde me na...
    Nu weet ik tenminste waarom ze geen bisnummer hebben mogen doen en ook niet op tv zijn mogen komen.
    Naah, nu ben ik kwaad voor niks geweest xD


    ~Emma~

    ja wist ik al toen ik da las was ik echt pissed ik von het zo erg!ç ik dacht al: wtf die gaan van da podium en dioe zeggn ni deftig geoiendag!:O
    vin het echt erg vo ze:(


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    ja, erg he <_<

    ik stond op de derde rij, want ik was daar blijven slapen ^^ (ben er trots op xD)

    maar ja.. zolang ik mn Billy zie ben ik al blij :$

    Ja, ik heb het ook gelezen op hun site.

    xD

    jaa, dat is waar. Ik en m'n zus waren ons aan het verheugen als ze spullen in het publiek gingen gooien, en dat ze by your side gingen zingen..
    En opeens was het afgelopen :S
    Ik vond het zo kut, en dach al van dat ze het niet deden omdat het geen concert was fzoo maar gwn een festival.. En toen ik dat op internet zag staan begreep ik het, en had ik echt medelijden met de THboys. En ik was echt kwaad op die domme mensjes :((