• Oversized shirt, dik vest, joggingbroek en -tromgeroffel- zwarte pumps met een 7 centimeter hoge hak! Nu doen mijn voeten pijn en zijn ze koud...
    En mijn haar zit verneukt :Y)

    Hoe geweldig -kuch- zien jullie er nu uit?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Voor het eerst in mn eigen leven heb ik mn eigen wallen gezien - anders heb ik ze bijna nooit.

    Vet.

    Mijn haar ziet er momenteel niet uit omdat het al een tijdje niet is gewassen. Coltrui, spijkerbroek en oudroze sokken.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    donker blauwe skinny jeans, met daarboven een groot oversized rood t-shirt met panterprint, en daarboven nog zo'n hemd dat ooit nog van mijn pa is geweest (had het veel te koud, dus doe ik zijn kleren maar aan :X), uitgelopen make-up en mijn haar in een strakke staart.
    Kortom, ik zie er niet uit, behalve mijn kleding die ik nu ga veranderen.


    You'll never dream alone. <3

    Hemd (waar ik in slaap xD), jeans en blote voeten, oh ja mijn sjaals hangen rond mijn middel, niet vast geknoopt of zo ze liggen er gewoon op

    En ik kom buiten als ik een grote pull, jeans en dan mijn pumps van 8 centimeter hoog aan heb, ziet er geweldig uit xD, alhoewel valt nog mee denk ik xD


    Live life limitless.

    Neem ook gewoon ballerina's mee naar je kerstgala?. Dan kan je ze omwisselen als je voeten zeer gaandoen.

    ---

    Dik vest, moe, joggingsbroek, Haar naar achteren, ik ben half dood :Y


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Hm trainingsbroek en sokken en gwn een shirt xD


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    oversized zwemshort (zwart mt paarse en witte bloemen) een topje van Hello Kitty met daarover een oversized TH-shirtxD Geen make-up en myn haar haar voor 1/5de in dreads xD

    Ik zit nu in m'n Hello Kitty-pyjama. B]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Rammstein shirt, zwart vest, spijkerbroek, zwarte sokken en zwarte sloffen.
    En een ontzettend chagrijnige kop xd


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    spijkerbroek en een zwart shirt.. dan heb ik een witte en een zwarte sok aan xD mijn haar zin in een staar o_O en ik heb roze streepjes sloffen aan :Y)


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    Zwarte tijgerprintpanty en paars jurkje geval + de famous beenwarmers ><


    ~

    Haar zit zwaar verneukt; paars-witte strepen shirt met grijs vest eroverheen en jeans en paars-witte gestreepte sokken ;D


    -

    In pyjama.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    pyjama=)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Jeans tshirt korte laarsjes en mijn haar heeft een good day :Y)


    Happiness hit her like a train on a track