• hoihoi,

    vinden jullie het ook zo ongelofelijk irritant, dat er mensen een Engelse titelnaam hebben, maar die dan vol spellingsfouten zitten?
    Dan heb ik echt zo; doe het dan niet ¬¬

    Wat vinden jullie?


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Fictional schreef:
    Zwaar klote ja. Maar dan kun je het toch ook gewoon eerlijk tegen diegene zeggen? Opbouwende kritiek

    Tuurlijk.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind het ook irritant, maar ik neem aan dat diegene het niet expres doet.
    Dusse.. Een beetje hulp kan dan toch geen kwaad?


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    ik kwam gewoon iets tegen zoals 'wones' ipv 'once' en dat is nogal vaag, als je geen engels kan, gebruik het dan niet of zoek het op in het woordenboek ofzo xd
    En aan breezahtaal ofzo erger ik me sowieso dood xd
    Maar ik ben een beetje een taalnazi (A)
    Maar ik zeg het wel altijd tegen diegene hoor, dat vind ik wel zo eerlijk xd

    [ bericht aangepast op 9 dec 2009 - 20:59 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    UNCOMMON schreef:
    Vind ik ook (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Inderdaad!
    Ik erger mij ook altijd aan DT-fouten of spellingsfouten. Zo, als er iemand een moeilijk woord probeert te schrijven en er zitten daar dan meer dan 10 fouten in, ik haat dat x'd. Neem dan gewoon een simpeler woord of zoek het op! o.O
    En idd, die Engelse spellingsfouten, bah. Er bestaat zoiets als woordenboeken, weetje x'd
    Oke, sorry (':
    Maar je hebt gelijk, Sanne, het is irritant.


    Where there is a sea there are pirates...

    Ja naja. Ik kan nog niet eens fatsoenlijk Nederlands typen, dus ik kan anderen moeilijk kwalijk nemen dat ze geen engels kunnen :'DD :Y). Maar ik snap je point.


    Wie du mir, so ich dir.

    Heroic schreef:
    Ja, kan ik me echt aan ergeren.


    Just a simple "I love you" (:

    Ja dat vind ik ook, en dan zeg je dat, en dan ben je weer arrogant en een betweter etc. Dus ik houd gewoon mijn mond =]


    Life is hard and then we die

    Zaitsev schreef:
    Ja, ik kan me er soms behoorlijk aan ergeren.


    Protège moi de mes désirs.

    Heroic schreef:
    Ja, kan ik me echt aan ergeren.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Ja ;x


    We can only learn to love by loving.

    Snake schreef:
    Als jij een Nederlandse spelling fout maakt, moet ik dan zeggen dat jij ook geen Nederlands mag gebruiken?
    Sorry, maar dat vind ik onzin. :x


    Happiness hit her like a train on a track

    Fragile schreef:
    Daar kan ik me ook zo aan irriteren. Maar ik kan me helemaal al irriteren aan veel fouten in een verhaal.


    Ikook,
    als in mijn verhaal fouten staan, en ik zie het, ik verbeter het meteen, ik kan daar echt niet tegen:$

    [ bericht aangepast op 10 dec 2009 - 14:40 ]


    Smiling but close to tears.

    Its verrie enojing. :'D
    Grammaticale fouten vind ik niet erg, maar je kan toch tenminste ervoor zorgen dat je je woorden juist spelt. :'D