• Zoveel sneeuw dat de bussen in de 3 Noordelijke provincies niet/of minder rijden, en laat ik nou net in één van die provincies wonen. Fietsen is niet te doen, want er is niks aan de fietspaden gedaan.

    Maargoed, is er veel sneeuw bij jou gevallen? Waar woon je? En hoeveel CM schat je ongeveer? Wie heeft er vrij van school?

    Maak een foto van je sneeuwpop! :9~


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wij zijn sneeuwvrij van school!!! Terwijl er amper sneeuw ligt! xD
    geweldig =''D


    You are beautiful, you are love.

    jaaaaah!!!! ik heb sneeuwvrij!!!!!!!


    DUDE! Get a life!!!

    Het sneeuwt hier nog altijd en het blijft liggen =D

    [ bericht aangepast op 17 dec 2009 - 12:16 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Ik woon in Limburg. 1 Cm sneeuw ofzo, zelfs weiniger (huil)
    Maar het komt nog wel, hoop ik.


    I live for the applause, you will die for it.

    Overal sneeuwt het, behalve hier ofzo.


    Tanya is de beste.

    wolvega en hier is ongeveer 20 cm sneeuw JEEHJ :'D
    En ik hoefde niet naar syage vandaag :D

    [ bericht aangepast op 17 dec 2009 - 12:50 ]


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Bij mij ligt er een laag van 9 centimeter --'
    Bahh ik haat sneeuw !

    Hier ligt zo ongeveer 4 cm :'D


    Listen to what we're not saying..

    Ik heb vrij van school omdat de examens gedaan zijn en ik woon in België - Limburg en daar ligt een klein dun laagje sneeuw en dat is leuk. :9~

    Bij mij ligt er best wel veel sneeuw vind ik. Mocht ook eerder weg van school. En we hebben ook al een hele kleine sneeuwpop gemaakt, maar die heb ik niet op de foto. Ik woon in Leeuwarden trouwens. :'D

    [ bericht aangepast op 17 dec 2009 - 13:17 ]

    Ik woon in Westerbork, Drenthe. Ik kreeg vanmiddag om half1 vrij, zodat ik de bus zou kunnen halen. Ik kwam daar, bleek qbuzz al gestopt te zijn, maar ik kon met iemand meerijden. =D Nu hoop ik dat de bussen morgen ook niet rijden, dan hoef ik niet naar de kerstactiviteiten. =D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    hier ligt ongeveer 5 á 10 cm in Epe en dat ligt in Gelderland

    Het is hier zot! :'D
    Ik ga straks met papa een sneeuwvrouw maken! ^.^
    Dat is hier non-stop, echt zalig! :'D


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Niet superveel, ik woon in Den Haag . Geen idee hoeveel CM. Een kleine sneeuwpop zit er wel in, geen reusachtige van 2 meter helaas. =3


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Rond de 20 cm hiero. Dikke bende hier. Files, ongelukken, gladheid, alles. Daarom ook lekker vrij van school, muwhaha. 'k Woon in Friesland.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.