• De stelling van vandaag luidt:
    (Oudere) Jongens die make-up dragen geven een slechte indruk op jonge jongetjes.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I clicked my heels and wished for you.

    Pff hoezo zou dat nou weer?!


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Nou nee.


    ~

    nee


    Stop holding me under and let me breathe.

    Uhm ik denk niet dat kinderen het merken maar ik heb liever geen vriend met make up. Dat vind ik gewoon totaal niks, niet bepaald mannelijk dus nou ja.. moeten hun zelf weten? Zolang ze mij niet lastig vallen XD


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    oneens


    because i knew you, i have been changed for good

    Als dat zo zou zijn ...
    Hoe zit het dan met clowns? xD
    Wie heeft die stelling bedacht zèg x3


    Everyone's a hypocrite, even I am.

    oneens!


    One Day you'll remember me...

    Oneens


    Even if you avoid it still can feel my Rainism .....

    oneens, die jongen mag toch zelf bepalen of hij make up draagt, en als andere jongens dat ook willen doen ze dat maar!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Niet mee eens :')


    If I stopped lying I'd just disappoint you.

    Wel voor beïnvloedbare jonge jongetjes. Maar nee, voor de rest is het bullshit. (:


    You move me ......... Kurt

    Niet mee eens, ze maken toch geen slechte indruk? De oudere jongens durven het aan! Mijn broer kijkt op naar Bill omdat hij dat durft!


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    weet ik veel? ik denk nou niet echt dat ze het snel na zullen doen...:8

    Oneens.dat slaat echt nergens op!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Mee eens, dan gaan jongere jongens ook make-up dragen. Als iedereen er zo uit ziet als Bill Kaulitz (alle jongens dan) ziet het er niet uit. Jongens met make-up Zijn ook totaal niet aantrekkelijk. Dus het is een heeeeel slecht voorbeeld :8


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.