• Ongeveer 200 euro vóór 23 februari? Ik heb nu ongeveer de helft. Maar ik wil ook nog héél graag een nieuwe telefoon van 120 euro...
    Help? ._.

    EDIT: Slijmen bij ouders wil niet. Dat is het probleem juist, ik moet álles zelf betalen met mijn magere 30 euro in de maand...
    EDIT 2: Ik ben 15 jaar. (':

    [ bericht aangepast op 21 dec 2009 - 19:03 ]


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Baantje?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    baantje, lenen ?


    We can only learn to love by loving.

    Ga sneeuwruimen :Y)
    Of babysitten ofzo..


    Never run out of reasons to smile...

    Slijmen bij je ouders. Een baantje nemen. Oppassen bij de kinderen van je buren ofzo? :'D Ik vraag me trouwens ook nog af hoe ik aan geld kom voor 23 februari, haha.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2009 - 18:58 ]

    Kijk je ouders met hele grote puppyogen aan.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Baantje, auto's wassen, wafels bakken + verkopen?
    Organiseer iets met je vriendinnen en vraag kleine sponseringen aan je tante, oma etc. (:


    All was well.

    Heel makelijk; zoek een baantje ;)


    You can run but not hide

    waarom 200 euro als je maar 120 euro nodig hebt ? ;x


    -

    1. Ik ben niet goed met kinderen.
    2. Ik weet niet waar ik zo snel een baantje kan vinden...


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Blondiepants schreef:
    waarom 200 euro als je maar 120 euro nodig hebt ? ;x


    I live for the applause, you will die for it.

    Blondiepants schreef:
    waarom 200 euro als je maar 120 euro nodig hebt ? ;x

    120 euro voor telefoon, 200 euro voor 23 februari.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    1: Je kunt overal wel een baantje vinden, hoe oud ben je? Loop gewoon winkels in, of supermarkten en vraag of ze medewerkers nodig hebben en vraag dan om een sollicitatie brief en dan krijg je het gesprek. Of gewoon meteen een gesprek.


    You can run but not hide

    Auto's wassen, snoep/oud speelgoed verkopen, babysitten, lenen bij vrienden, je ouders vragen, baantje...

    Koekjes bakken en die duurder gaan verkopen? (krul)

    Sneeuwruimen. 12,5 euro vragen voor een oprit, ik ga dat ook doen. Bij mijn ouders werkte het al, dus ga ik morgen eens rondvragen in de straat ;]


    Home is now behind you. The world is ahead!