• Hii Lieve Mensen,
    God, ik weet niet echt hoe ik dit moet zeggen.
    Ik zie heel erg op tegen morgen. Gisteravond kreeg mijn zusje een sms van een vriendin: Ga nu dood. Zit bij het spoor. Love You <3
    Mijn zusje heeft haar meteen opgebeld terwijl ik de politie belde. Elisa (die vriendin) wilde samen met Anke zelfmoord plegen door zich voor de trein te gooien, maar ze wilde niet zeggen waar ze precies waren. Ik heb het mobiele nummer van Elisa aan de Meldkamer van de politie doorgegeven en zij hebben, nadat mijn zusje opgehangen had, Elisa gebeld. Anke (blijkt achteraf) heeft opgenomen en de agent uitgescholden en toen opgehangen. Ik werd teruggebeld door de politie met de mededeling dat ze zonder exacte locatie niets konden beginnen.
    Daarna heeft mijn zusje nog een keer gebeld met Anke op het nummer van Elisa. Ze wilde nog steeds niet zeggen waar ze zaten en op de achtergrond hoorde mijn zusje inderdaad een trein voorbij komen. Mijn tante vroeg of zij Anke even mocht spreken. Na een lange tijd praten met Anke had mijn tante haar vertrouwen gewonnen en ging Anke ermee akkoord dat mijn tante ze op zou komen halen en ze mee zou nemen naar ons (mijn zusje en mij)
    Mijn tante is samen met mijn zusje naar D'chem gaan rijden maar besefte dat ze het zonder hulp niet zou redden. Dus heeft ze de politie opnieuw gebeld en werd ze meteen doorverbonden met een politieauto waar ze naartoe is gereden. Tijdens die rit hebben ze geen contact kunnen krijgen met Anke en Elisa. Mijn zusje was helemaal over de rode omdat ze hun telefoon niet opnamen. Ze is blijven bellen toen ze bij de politieauto stond en uiteindelijk nam Anke weer op. Mijn zusje heeft gevraagt waar ze precies zaten en dat heeft ze hardop herhaalt zodat de agent het allemaal op kon schrijven.
    Het is uiteindelijk allemaal goed gekomen. Anke en Elisa zijn gevonden en zijn thuisgebracht door de politie. 5 minuten nadat we ze hadden gevonden kwam er opnieuw een trein voorbij.
    Vandaag heb ik mijn dag bij slachtofferhulp gesleten en morgen moet ik een verklaring afleggen bij de politie, maar ik durf niet. Ik ben bang.
    Iemand? Help?

    (Namen zijn vanwege privacy gewijzigd)


    Bored.

    OMGG wat ergg!!
    veel succes en sterkte zeg maar(K)
    maar weet ff niet wat je moet doen zal voor je denken!!


    Nvt

    Omg, wat erg ö. Veel strekte, en ik denk dat je die verklaring het beste kunt afleggen met iemand erbij ofzo?
    Even een vraagje tussen door, je hoeft er niet op te antwoorden als je dat niet wilt ofzo, maar waarom wouden ze voor een trein springen?

    Omg, wat erg ö. Veel strekte, en ik denk dat je die twee het beste kunt helpen door veel leuke dingen met ze te doen...
    Even een vraagje tussen door, je hoeft er niet op te antwoorden als je dat niet wilt ofzo, maar waarom wouden ze voor een trein springen?

    Ik zet het zo wel in een PB. Dat hoeft niet iedereen te weten.
    En bedankt.


    Bored.

    (...)
    Ik zet het zo wel in een PB. Dat hoeft niet iedereen te weten.
    En bedankt.
    Oke. :')

    OMFG.
    Je moet gewoon denken dat ze je kunnen helpen. Als het nu niet gebeurd zal je er nog meer last van hebben.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    OMFG!!! WAT ERG!!!
    Heel veel sterkte meis!!!(K)

    Heeeel veel stertke ermee. Ik denk dat ze je wel goed kunnen helpen <3333333333

    WOOOOOOOOOOOW
    zoo erg!
    HEEL VEEL STERKTE!!


    i can't pretend you're nothing special

    gwn eerlijk zijn enzo girl:( tis ambetant da weet ik echt erg:( ma je zult wle moetn


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    echt erg xO


    "Ronny moet nu naar links." - Funzie.

    OMFG.
    Je moet gewoon denken dat ze je kunnen helpen. Als het nu niet gebeurd zal je er nog meer last van hebben.

    Het dringt nu pas door wat er gebeurt is en wat er had kunnen gebeuren. Ik heb gewoon twee mensenlevens gered samen met mijn zusje en mijn tante. Maar voor hetzelfde geld waren ze nu dood geweest.
    Ik denk niet dat ze me kunnen helpen. Ik heb al therapie gehad (voor andere 'trauma's') maar ik laat vreemden niet zomaar toe in mijn gedachten en gevoelens. Dat doe ik liever zo, via Q.


    Bored.

    gwn eerlijk zijn enzo girl:( tis ambetant da weet ik echt erg:( ma je zult wle moetn

    Ik ben nog nooit zo bang geweest. Ik weet dat ik wel zal moeten. Maar ik ben echt bang. Ik zit hier nu te shaken als een rietje.


    Bored.

    (...)
    Ik ben nog nooit zo bang geweest. Ik weet dat ik wel zal moeten. Maar ik ben echt bang. Ik zit hier nu te shaken als een rietje.
    snap je ik zou ook zo doen :(!! maja wa kun je doen? afzeggen?? tis tbest da je gaat je gaat je daarna beter voelen e als da ni zo is moet je het gwn wat ltn rustn


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)snap je ik zou ook zo doen :(!! maja wa kun je doen? afzeggen?? tis tbest da je gaat je gaat je daarna beter voelen e als da ni zo is moet je het gwn wat ltn rustn

    Ik hoop dat het oplucht. Ik ben alleen vreselijk bang dat ik breek en ze alles over mijn verleden vertel en dat ze me opnieuw in therapie sturen.


    Bored.

    (...)Oke. :')


    zo nieuwsgierig als ik ben..


    And all the girls in the front row scream your name.