• Na lang nadenken heb ik een keuze gemaakt, ik ga gitaar proberen te spelen..hopen dat ik er zo al 1 mag kopen..
    Ik wilde eerst een merk koptelefoon die roze weet de naam ff niet.
    Maar ik vroeg me af..is Western Gitaar wel goed? Ik heb er geen verstand van en kan je dan zelf uit een boekje leren of moet je echt lessen volgen?

    x

    Koptelefoon: Skullcandy?
    & Geen idee over een Western gitaar goed is. En ik zou wel lessen nemen als ik jou was.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ken dat merk niet ;x
    Je kan het jezelf aanleren, of lessen volgen. Het ligt eraa wat jou het leukste lijkt, want uiteindelijk gaat het er denk ik wel om wat je leuk vind.

    Ik ben sinds september begonnen met gitaar spelen en ik zou eerst zeker beginnen met lessen te nemen + een niet te dure gitaar te kopen. Wie weet stop je er na een jaar al mee. Ik heb de mijne voor €140 euro of zo kunnen kopen + ik heb lessen en ik kan aardig al wat.

    Rosebeat schreef:
    Koptelefoon: Skullcandy?
    & Geen idee over een Western gitaar goed is. En ik zou wel lessen nemen als ik jou was.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb btw zo één en die heb ik voor €140 of nog minder zelfs kunnen krijgen.

    Shenanigan schreef:
    Ik ben sinds september begonnen met gitaar spelen en ik zou eerst zeker beginnen met lessen te nemen + een niet te dure gitaar te kopen. Wie weet stop je er na een jaar al mee. Ik heb de mijne voor €140 euro of zo kunnen kopen + ik heb lessen en ik kan aardig al wat.


    ik ga er 1 kopen van 80 euro en zie wel wat het word..ik neem voor de zekerheid wel een beginnersboek erbij.

    Rosebeat schreef:
    Koptelefoon: Skullcandy?
    & Geen idee over een Western gitaar goed is. En ik zou wel lessen nemen als ik jou was.


    die ja.
    maar ik rij op een scooter en je mag dan niet zo'n ding op je kop..ik fiets niet meer dus waarvoor kan ik dat ding dan gebruiken? kan ik net zogoed bij me oortjes blijven.

    nou je kunt ook met een spaanse gitaar beginnen?
    Die kosten maar 60 eurie en lessen zijn wel handig ja.
    Ik heb een jaartje op les gezeten en ben er af gegaan omdat ik het beetje druk had met school enzo.
    Maar ik kan nu al aardig wat spelen^^
    Dus ik zou het wel doen^^


    I solemny swear i am up to no good

    xLovveexTHx schreef:
    (...)

    ik ga er 1 kopen van 80 euro en zie wel wat het word..ik neem voor de zekerheid wel een beginnersboek erbij.

    Haha xd tuurlijk moet je er een beginnersboek bijnemen xd. Hoe denk je dat ik leer? Ik heb een boek + ik volg lessen. En ik heb dat boek omdat je anders alles moet onthouden wat hij zegt in de lessen, dus dat is kinda normaal.

    Ik heb mijn gitaar gewoon in een muziekwinkel gekocht.
    Daar heb je dan ook heel wat verschillende modellen en prijzen.
    Van 60 tot 2000 euro (:
    De mijne heeft 250 euro ofzo gekocht, maar hij speelt echt goed en heeft een hele mooie klank.
    Als ik jou was zou ik dus ook eens naar een muziekwinkel gaan en daar eens goed rondkijken (:
    En ik heb zelf ook lessen en dat zou ik zeker aanraden. Het is nogal moeilijk om je jouzelf gitaar te leren spelen (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ik leer gitaar op mezelf. Een goede gitaar kost rond de € +/- 250. Daarbij komt nog dat de goede gitaren in massief moeten zijn. Ik zou beginnen met een klassieke of akoestische gitaar. Geen idee of western daar bij hoort, maar ik weet wel dat klassiek en akoestisch één van de beste zijn om te beginnen.
    Hoop dat dit je kon helpen. (:


    You'll never dream alone. <3

    Minority schreef:
    Ik leer gitaar op mezelf. Een goede gitaar kost rond de € +/- 250. Daarbij komt nog dat de goede gitaren in massief moeten zijn. Ik zou beginnen met een klassieke of akoestische gitaar. Geen idee of western daar bij hoort, maar ik weet wel dat klassiek en akoestisch één van de beste zijn om te beginnen.
    Hoop dat dit je kon helpen. (:


    zekeer..alleen wel erg duur..vergeleken met die ik ga kopen..! xx