• Na lang nadenken heb ik een keuze gemaakt, ik ga gitaar proberen te spelen..hopen dat ik er zo al 1 mag kopen..
    Ik wilde eerst een merk koptelefoon die roze weet de naam ff niet.
    Maar ik vroeg me af..is Western Gitaar wel goed? Ik heb er geen verstand van en kan je dan zelf uit een boekje leren of moet je echt lessen volgen?

    x

    Koptelefoon: Skullcandy?
    & Geen idee over een Western gitaar goed is. En ik zou wel lessen nemen als ik jou was.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik ken dat merk niet ;x
    Je kan het jezelf aanleren, of lessen volgen. Het ligt eraa wat jou het leukste lijkt, want uiteindelijk gaat het er denk ik wel om wat je leuk vind.

    Ik ben sinds september begonnen met gitaar spelen en ik zou eerst zeker beginnen met lessen te nemen + een niet te dure gitaar te kopen. Wie weet stop je er na een jaar al mee. Ik heb de mijne voor €140 euro of zo kunnen kopen + ik heb lessen en ik kan aardig al wat.

    Rosebeat schreef:
    Koptelefoon: Skullcandy?
    & Geen idee over een Western gitaar goed is. En ik zou wel lessen nemen als ik jou was.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik heb btw zo één en die heb ik voor €140 of nog minder zelfs kunnen krijgen.

    Shenanigan schreef:
    Ik ben sinds september begonnen met gitaar spelen en ik zou eerst zeker beginnen met lessen te nemen + een niet te dure gitaar te kopen. Wie weet stop je er na een jaar al mee. Ik heb de mijne voor €140 euro of zo kunnen kopen + ik heb lessen en ik kan aardig al wat.


    ik ga er 1 kopen van 80 euro en zie wel wat het word..ik neem voor de zekerheid wel een beginnersboek erbij.

    Rosebeat schreef:
    Koptelefoon: Skullcandy?
    & Geen idee over een Western gitaar goed is. En ik zou wel lessen nemen als ik jou was.


    die ja.