• Nou, over 2 maanden is dus het Tokio Hotel concert in Ahoy Rotterdam.
    Ik heb al mijn kaarten, maar mijn moeder wil wel mee, maar dan ga ik rond 2 uur weg en ben ik pas om half 4 in Ahoy. Terwijl ik staanplaatsen heb. En aangezien ik vakantie heb wil ik daar ook van gebruik maken, dus vroeg weg gaan.
    Je kan me gek vinden, maar mijn opa wilt ook wel mee. Maar is dat niet raar?
    Ik wil namelijk liever dan m'n opa meegaat, want dan gaan we half 10 a 10 uur weg, ben ik 11 uur in Ahoy.
    Hij gaat niet staan, maar hij gaat achter het veld op de tribune zitten en een andere vriendin die ook gaat, daar ga ik mee staan.
    Maar is het raar als je opa meegaat of zo?


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Als jij je er fijn bij voelt is het toch niet raar?


    .

    Marilena schreef:
    Als jij je er fijn bij voelt is het toch niet raar?


    Ghaha nee da's waar, maar ja, ik denk dat ik dan een van de weinigen ben die met een opa is XD


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Asylum schreef:
    Ghaha nee da's waar, maar ja, ik denk dat ik dan een van de weinigen ben die met een opa is XD

    Dan ben je uniek en dat is cool.


    .

    Als je opa het nog gemakkelijk enzo kan, vind ik het niet raar (:


    Cowards die many times before their deaths.

    Wat nou? Het is niet omdat je opa oud is dat het raar is. Opa's zijn cool en die van jou ook, want hij wilt mee! Dan zeg je gewoon 'Ik heb tenminste een coole opa!' :'DD


    All was well.

    LIZEPIET schreef:
    Wat nou? Het is niet omdat je opa oud is dat het raar is. Opa's zijn cool en die van jou ook, want hij wilt mee! Dan zeg je gewoon 'Ik heb tenminste een coole opa!' :'DD


    Hahaha ja da's waar. ^^
    @ de anderen
    Nah bedankt in ieder geval haha :').
    Nou ja hij is 67, maar hij is best wel slechthorend en hij doet z'n oordingen nooit in dus dat gaat wel denk ik, haha. Maar mentaal ook wel :').
    Hij zei zelf dat-ie mee wou, dusja. Maar anders blijft-ie in de auto zitten, stelde hij zelf voor. Yeah right. 12 uur in de auto zitten o-O


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    wow mijn opa zou nooit meegaan hoor,
    dus helemaal niet raar dat je opa meegaat juist cool!!!!

    Dat is toch juist leuk? Lijkt mij echt leuk om me opa mee te hebben =]


    Proud.

    Marilena schreef:
    Als jij je er fijn bij voelt is het toch niet raar?


    None but ourselves can free our minds.

    Nee, dan heb jij juist een heel cool opa. (nerd)


    Only losers can act the way you do

    Je moet juist blij zijn dat jou opa nog mee kan gaan. Bij velen kan die gewoon niet meer meegaan. Dus neen het is niet raar.

    Ghehe, ik zie mijn opa al meegaan naar Iron Maiden. Ik zou hem er nog geld voor toe moeten stoppen.
    Lijkt mij gaaf hoor, aangezien ik en mijn opa goed overweg kunnen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat lijkt me juist leuk! (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wat is nou cooler dan een opa die mee wilt naar Tokio Hotel?


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    NNECxEvaa schreef:
    Wat is nou cooler dan een opa die mee wilt naar Tokio Hotel?


    idd


    It's heavy but you are not the only one