• Ik draag nu een tweedehands spijkerjasje, en veel mensen roepen dat dat vies is. Persoonlijk vind ik er niets vies aan. Ik heb hem goed gewassen, 2 keer zelfs. Waarom €100,- neer leggen als ik het ook voor €20,- kan krijgen. Dus nu begon ik me iets af te vragen wie draagt er van jullie ook wel een iets tweedehands? Zoja, waarom? Zonee, Waarom?

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

Als het komt van iemand die ik ken doe ik het aan, maar anders niet. ;d

als het is van mensen die ik ken,dan draag ik wel eens kleren die 'tweedehands' zijn.
    maar echt tweedehands kleren heb ik nog nooit gekocht,ik ben wel eens in opnieuw en co geweest,maar ik vond de kleren daar maar niks.

everybody needs a song.

Phenomenon schreef:
    Draag ik niet, nooit gedragen, ga ik ook nooit doen. Ik vind het fucking goor. Ookal was je het 1002939428100 keer uit, boeit niet.

Protège moi de mes désirs.

Ik draag het zelf niet, maar ik vind het ook niet vies ofzo.

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Als het van een vriendin af komt, of iemand die ik ken draag ik hem meestal wel. ;d
    Anders niet, Maar, ik vind het niet vies ofzó hoor :3
    &Ik koop meestal wel Sommigé dingetjes 2ehands maar geen kleding. ;d

Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

Heaven schreef:
    Ik draag eigenlijk geen tweedehands. Maar als ik iets leuks zou zien, en het is tweedehands, dan koop ik het wel hoor. Dan zou ik het thuis eerst wassen en daarna gewoon aan doen. Niks vies aan. Maar ik koop het eigenlijk nooit, geen idee waarom.

ok

Ik draag eigenlijk geen tweedehands, maar als je hem gewassen hebt, is het toch niet erg dat je hem draagt :Y)

-

Voor mij geen tweedehands brol. :X

You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

Ik zelf draag geen tweedehands kledij, maar ik ga soms wel zo'n winkeltjes binnen en je kunt er echt mooie kleren vinden!

Wrinkled linen and half tinted sunnies.

Ik had een hele leuke galajurk gekregen van mijn tante, die zij voor 10 euro had gekocht in een tweedehandswinkel. Ook koop ik soms wat spullen in die winkel.

Think before you act.

nee, ik weet geen tweedehandswinkels zijn en wss zou ik daar ook niets vinden.

Cowards die many times before their deaths.

Nee, vind ik niet vies. Ik zou niet gauw een 2de hands winkel binnenlopen, maar ik heb weleens wat dingen gekregen van een meisje dat ietsje ouder is dan ik. Zo lang het geen ondergoed of volledig doorgezwete kleding is vind ik het prima :Y)

I clicked my heels and wished for you.

Ik niet. Omdat ik nooit tweedehands dingen koop/krijg 8) kom gewoon nooit in die winkels, weet eigenlijk niet eens of we die hebben hier.

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

Jep, ik ^^ Ik schaam me er niet voor en het zijn geen stomme oudbollige kleren, zoals sommigen hier nogal eens denken over tweedehands kleding. Het is gewoon normale kleding, alleen dan is het al eens gedragen door iemand. Het fijne hieraan is dat je zo een kledingstuk niet hoeft uit te "lopen", het is precies op goeie maat. En natuurlijk is het stukken goedkoper. Ik bedoel, waarom zou je honderden euro's uitgeven als je het voor veel minder kan krijgen?
    Mensen die geen tweedehands kleding dragen omdat ze dat "vies" vinden, of omdat ze zich daar te goed voor voelen, daar ga ik niet eens op in. Ik zeg niet dat je het móet dragen, maar als je mensen die het wel dragen daardoor anders behandeld ben je echt egoïstisch.

Life is hard and then we die

Nee, doe ik niet. Als ze me zoiets aansmeren. Yuk ;x
    Je weet echt nooit wie het heeft gedragen en wat ermee gebeurt is en gewoon al het woord 'tweedehands' -kots-

All was well.