• De stelling van vandaag luidt:
    Gewelddadige games veroorzaken geweldplegingen in het echt.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Onderbroek schreef:
    Nee, er worden honderden gewelddadige spellen op een dag verkocht en echt niet iedereen die die spellen speelt pleegt een aanslag of wordt gewelddadig.

    Iedereen die een aanslag pleegt is gewoon niet helemaal lekker in zijn hoofd, daar kan een spel niets aan doen.

    De directe link tussen echt geweld en visueel geweld zijn onderzoekers nog niet uit. Ik evenmin.


    No growth of the heart is ever a waste

    Soms wel, soms niet.
    Mijn leerkracht Aardrijkskunde vertelt ons altijd dat spelletjes heel leerrijk zijn x'D Hij is verslaafd aan WOW en vind dat super leerrijk, geen idee waarom x'D


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Beter in een computerspel zoals bijvoorbeeld GTA dan in het echte leven..


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    dat hangt gewoon af van de persoon in kwestie


    One Day you'll remember me...

    Het is wél echt gebeurd. Een kind had eens iemand met een mes (?) vermoord door die games. Maar ik game echt veel (NEE geen Sims ofzo, ik bedoel échte games), maar ze beïnvloeden mij niet. Ahoewel.. ik heb wel eens 2 dingen gehad, wat/hoe/wanneer weet ik niet meer.


    I live for the applause, you will die for it.

    DryYourEyes schreef:
    Soms wel, soms niet.
    Mijn leerkracht Aardrijkskunde vertelt ons altijd dat spelletjes heel leerrijk zijn x'D Hij is verslaafd aan WOW en vind dat super leerrijk, geen idee waarom x'D
    Games zijn ook héél leerrijk. Kan ik weten, ik heb al veel geleerd van in de honderd (Ja, serieus ik heb er meer dan 100) games die ik heb gespeeld.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2009 - 23:42 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Blitzkrieg schreef:
    Ik speel Assissin's creed op ipod (12+, terwijl de echte versies 18+ zijn)

    Echt das 1 van de geweldadigste games die je kan indenken. Ik heb nog steeds geen moord neiging. Behalve op mijn zus maar dat heeft iedereen met een zus/broer wel eens denk ik :'DD
    Hm, dat spel kan ook door jongeren mensen dan 18 gespeeld worden. (Het is echt een toffe game BTW. Voor de Ps3 dan)

    [ bericht aangepast op 25 dec 2009 - 23:34 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Nou, als je mijn broertje eens bezig ziet nadat hij moet stoppen met die vechtspelletjes..


    it's so empty living behind these castle walls

    Shambhala schreef:
    (...)Hm, dat spel kan ook door jongeren mensen dan 18 gespeeld worden. (Het is echt een toffe game BTW. Voor de Ps3 dan)


    ik speel het ook!! assassin's creed 4 live!!!!!!!!!!!

    [ bericht aangepast op 25 dec 2009 - 23:44 ]


    look at Flixster.com

    -

    [ bericht aangepast op 26 dec 2009 - 16:57 ]


    I live for the applause, you will die for it.