• Ja bij ons thuis. De kerstboom is zojuist omgevallen door een nog niet bekende reden, maar alles lag er dus uit. Alle takjes staan scheef en er zijn spullen kapot. Ons ma helemaal over de rooie, heel haar goede humeur is weg. Ze loopt nu te vertellen dat haar humeur 0 is, nou ik kan je vertellen dat het -20 is! Ik en mijn zusjes zijn nergens meer goed voor en ze kan nu alleen maar schreeuwen! Dag dag kerstgevoel! =.=


    -

    oh, dat is jammer.
    Ik hoop dat je moeder snel weer vrolijk wordt, en dat je toch een leuke kerst heb. :>


    Smiling but close to tears.

    Oei da's niet zo leuk,Als ik jou was zou ik tegen je moeder zeggen dat het kan gebeuren en dat ze ook het gevoel voor anderen verpest en neit aleen die van haar want ik heb het gevoel dat het alleen om haar gaat en neit om jullie.

    STARDUSTx schreef:
    oh, dat is jammer.
    Ik hoop dat je moeder snel weer vrolijk wordt, en dat je toch een leuke kerst heb. :>


    None but ourselves can free our minds.

    Chrme toch..


    Your Butt is Mine!

    onze kerstboom was gisterennacht omgevallen maar wij hebben er alleen lampjes en witte strikjes in dus (nerd)
    maarja, ik hoop dat je verder nog een leuke kerst hebt^^

    [ bericht aangepast op 24 dec 2009 - 12:37 ]


    T O K I O H O T E L < 3

    Dat is minder ;x


    Cowards die many times before their deaths.

    Wat zielig =[
    Kom naar mij toe? =3

    Oh, dat is niet zo leuk. Ik hoop dat je moeder weer even op adem komt zodat jullie alsnog een rustige en liefdevolle kerst hebben =]


    Proud.

    Aahw


    I'll hold you in my heart until I can hold you in my arms

    Ocharme, ik leef met je mee (flower)


    Je blijft huilen tot je tranen op zijn.

    Ik hoop dat je ma er later mee kan lachen, maar op dit moment is het idd niet echt leuk ;x maak hem gezellig samen opnieuw (:


    Happiness hit her like a train on a track

    Dat is balen. Ik leef met je mee.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    STARDUSTx schreef:
    oh, dat is jammer.
    Ik hoop dat je moeder snel weer vrolijk wordt, en dat je toch een leuke kerst heb. :>


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    STARDUSTx schreef:
    oh, dat is jammer.
    Ik hoop dat je moeder snel weer vrolijk wordt, en dat je toch een leuke kerst heb. :>


    Dragons are like... ME!

    STARDUSTx schreef:
    oh, dat is jammer.
    Ik hoop dat je moeder snel weer vrolijk wordt, en dat je toch een leuke kerst heb. :>


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.