• Ja, ik ben te verwend. Ik heb super veel cadeau's voor kerst gekregen.

    -Ronde zilverachtige oorbellen.
    -Goud zwarte oorbellen.
    -Een zwart oozoo horloge.
    -Paarse nagellak.
    -Zwarte nagellak.
    -Gouden nagellak.
    -Paarse oogschaduw.
    -Lady Gaga cd.
    -Twee goud/bruin/beige achtige kettingen.
    -Elastiekjes.
    -Douchegel.
    -Make-up doos met de make-up er al in.
    -Oogschaduw kwastjes.
    -Zwarte oorbellen met touw gespannen.
    -Leren handschoenen.
    -New Moon Filmboek.
    -Hitkrant/Stars/Popcorn.
    -Zwart truitje.
    -Nagelset.
    -Parfum.

    En het hele jaar door krijg ik ook nog super veel. Nu krijg ik ook een vakantie naar Turkije met mijn moeder, van mijn vader. Maar ik weet waarom ze me zoveel geven. Omdat ze zich schuldig voelen, dat ik bijna altijd alleen thuis ben enzo. En ze vaak ruzie maken.

    Nog meer schuldig voelende ouders, die dat goed proberen te maken met Cadeau's?

    [ bericht aangepast op 25 dec 2009 - 11:02 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    woh veel kado's zeg. zoveel krijg ik er niet. maar ik heb wel een lady gaga cd. welke heb jij?


    look at Flixster.com

    JetFire schreef:
    woh veel kado's zeg. zoveel krijg ik er niet. maar ik heb wel een lady gaga cd. welke heb jij?


    The Fame Monster. jij?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat New Moon filmboek heb ik ook, volgens mij, van Mystery. Heb ik gekregen bij Sinterklaas. En ik heb bij Kerst vanochtend een parfum gekregen van Christina Aguilera en een roze horloge van ICE WATCH. En ik ben er echt blij mee =]


    Proud.

    Heaven schreef:
    Dat New Moon filmboek heb ik ook, volgens mij, van Mystery. Heb ik gekregen bij Sinterklaas. En ik heb bij Kerst vanochtend een parfum gekregen van Christina Aguilera en een roze horloge van ICE WATCH. En ik ben er echt blij mee =]


    Welk geurtje van Christina?


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    o.O
    Ik krijg maar twee kleine cadeautjes, that's it.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Haha ik heb een laptop gehad :X maar dat komt omdat mijn ouwe een beetje aan zijn einde komt haha.. en 2 joggingbroeken en een tas :D en vandaag krijg ik ook nog iets van me broer.. en morge nog 3 kado's van me vriendje (A)

    btw best veel kado's maar wel hele leuwke :D

    [ bericht aangepast op 25 dec 2009 - 11:03 ]


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Ik heb zo'n ouders ook ><


    Just a simple "I love you" (:

    Sentiment schreef:
    (...)

    The Fame Monster. jij?


    ik heb the Fame


    look at Flixster.com

    Wow, nee.


    Brubl

    ik heb 130euro gekregen en kado van mijn schoonouders en mijn ma.

    Ik krijg ook veel cadeautjes, van mijn opa en oma. Omdat ik daar nu (tijdelijk?) moet wonen.
    Voor kerst heb ik de samsung star gekregen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik krijg ook zoveel, betekent toch niet dat je verwend bent? En ik krijg tijdens niet-feestdagen ook wat ik wil, maar ik vind mezelf niet verwend.Totaal niet eigenlijk.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Frontpage schreef:
    Ik krijg ook zoveel, betekent toch niet dat je verwend bent? En ik krijg tijdens niet-feestdagen ook wat ik wil, maar ik vind mezelf niet verwend.Totaal niet eigenlijk.


    Dat is jou mening, en die respecteer ik. Maar het wilt natuurlijk niet zeggen dat als je verwend bent, je je ook zo gedraagt.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2009 - 12:38 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik moet mijn cadeaus nog krijgen, maar ik denk niet dat er dat zoveel zijn als bij jou o.o

    Ik krijg veel als ik erom zaag, ik moet gewoon het vragen en ik krijg het. Maar ik ben erg gierig , ik zou nooit zomaar impuls iets kopen als het van mijn eigen geld is. Ik denk altijd na over wat ik met het geld kan doen, en twijfel vaak of ik wel iets zou kopen. En dan manipuleer ik mijn moeder die het dan voor mij koopt en ik mijn geld kan houden ^^. Ik krijg het hele jaar door alles wat ik wil. Ik ben wel verwend en ik geef het eerlijk toe. Ik heb een hele make-upset gekregen, een beautyset, een verzorgingsset, een GSM, geld, verschillende soorten nagellak en we gaan volgende week in Antwerpen , aan de Meir gaan shoppen (mama betaald ^^)

    [ bericht aangepast op 25 dec 2009 - 12:49 ]