• Ik had voor kerst een laptop gevraagd omdat mijn pc langzamerhand af begint te raken. Maar ik heb helaas geen laptop gekregen D:
    Maargoed, ik zet dus net mijn computer aan. Begint ie ongelooflijk hard te brommen alsof ie zou gaan ontploffen. Dus ik mijn vader erbij gehaald, en die zei dat ik hem onmiddelijk uit moest zetten.
    En net probeerde hij hem te maken -mijn vader is nogal computernurd- maar hij kreeg het niet voor elkaar. Maar een van mijn harde schijven blijkt kapot te zijn, en een nieuwe kopen is veel te duur.
    En nu krijg ik misschien toch nog een laptop haha :'D

    Ik zit nu trouwens op mijn vaders pc.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2009 - 21:09 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik kreeg een laptop voor mn verjaardag. Maar ik hoop heel erg voor jou dat je hem krijgt! je verdient hem denk ik wel. Wat voor een neem je?


    Ride or die

    Haha, dan bof je best wel. Als je die laptop krijgt dan eh..


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Alura schreef:
    Ik kreeg een laptop voor mn verjaardag. Maar ik hoop heel erg voor jou dat je hem krijgt! je verdient hem denk ik wel. Wat voor een neem je?

    Ik heb geen idee :'D Ik weet niet welke goed zijn enzo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik heb wel een laptop gehad haha :P
    maar dat is best wel eng als je pc opeens een heel vaag geluid maakt :|


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    xLittleGirlx schreef:
    ik heb wel een laptop gehad haha :P
    maar dat is best wel eng als je pc opeens een heel vaag geluid maakt :|

    Nou ben ik jaloers op je :x
    & ja ik schrok me rot!


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Rosebeat schreef:
    (...)
    Nou ben ik jaloers op je :x
    & ja ik schrok me rot!


    mijne ouwe laptop doet dat ook soms haha dan denk ik wtf waar heb die lastvan dan :P maar daar zit me vader nu op haha :P:P ik heb deze <3

    http://www.laptopsarena.com/wp-content/uploads/2009/01/hp-pavilion-entertainment-pc-dv2-2.jpg


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Ik heb wel een laptop voor kerst gehad.
    & mijn computer ging gister zo piepen ofzo, en ik dacht dat die ging exploderen. XD.


    yoooooooo.

    xLittleGirlx schreef:
    (...)

    mijne ouwe laptop doet dat ook soms haha dan denk ik wtf waar heb die lastvan dan :P maar daar zit me vader nu op haha :P:P ik heb deze <3

    http://www.laptopsarena.com/wp-content/uploads/2009/01/hp-pavilion-entertainment-pc-dv2-2.jpg

    Haha :'D
    Wow die ziet er echt vet uit!


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb een pc én een laptop, en ze werken allebei perfect.
    Maar idd echt kut.. Nou ja, eerst moet er iets gebeuren voordat het ander kán gebeuren zeg ik dan maar he. : )


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik heb meegemaakt dat er een keer op school een computer ontplofte met rook en brand x] best erg.


    You can run but not hide