• Mijn suggestie is dat je een bericht zou ontvangen wanneer een vang jou topicreactie gequote is. Dat lijkt mij wel handig. C=


    dress me, i'm your mannequin.

    Nou, ik zou het er mee eens zijn als je zelf zou kunnen instellen of je dat wilt of niet.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Tegen, want als je een algemeen topic hebt over bijvoorbeeld 'Welke kleur sokken heb je aan' en je zegt paars en mensen quoten dat dan krijg je van iedere reactie een bericht.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2009 - 12:30 ]


    Love is supposed to last forever.

    Het hoeft van mij niet. En bovendien kun je aangeven of je wel/niet een notificatie wilt ontvangen en dan zie je zelf wel of het wel/niet gequote is.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nid schreef:
    Het hoeft van mij niet. En bovendien kun je aangeven of je wel/niet een notificatie wilt ontvangen en dan zie je zelf wel of het wel/niet gequote is.


    - hoi ;D

    Mij maakt het niet zoveel uit, maar als het er zou zijn, vindt ik wel dat je het kan instellen.


    Do you like waffles? yeah, we like waffles. Tralalaaa.

    Nid schreef:
    Het hoeft van mij niet. En bovendien kun je aangeven of je wel/niet een notificatie wilt ontvangen en dan zie je zelf wel of het wel/niet gequote is.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Markeerstift schreef:
    Mij maakt het niet zoveel uit, maar als het er zou zijn, vindt ik wel dat je het kan instellen.

    Inderdaad, dat je het ook kan uitschakelen.


    Proud.

    Mij lijkt het eigenlijk nogal irritant. En je kan het inderdaad instellen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nid schreef:
    Het hoeft van mij niet. En bovendien kun je aangeven of je wel/niet een notificatie wilt ontvangen en dan zie je zelf wel of het wel/niet gequote is.


    Hoe doe je dat eigenlijk :X?
    Waar kun je dat aangeven :X?


    I solemny swear i am up to no good

    xBUSTED schreef:
    (...)

    Hoe doe je dat eigenlijk :X?
    Waar kun je dat aangeven :X?

    Als je 'n reactie plaatst, dan staat het onderin het venstertje waar je de reactie typt.


    "I shut my eyes in order to see.'

    xBUSTED schreef:
    (...)

    Hoe doe je dat eigenlijk :X?
    Waar kun je dat aangeven :X?

    Als je je bericht typt, in dat balkje. Normaal staat er 'geen notificatie van reacties,' maar dat kun je veranderen naar wel (:

    xBUSTED schreef:
    (...)

    Hoe doe je dat eigenlijk :X?
    Waar kun je dat aangeven :X?

    Onder het kader waarin je je reactie schrijft, staat een balk. Daar staat altijd 'Geen notificatie van reacties'. Als je wel een notificatie wil, kan je het daar aanpassen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Nid schreef:
    Het hoeft van mij niet. En bovendien kun je aangeven of je wel/niet een notificatie wilt ontvangen en dan zie je zelf wel of het wel/niet gequote is.


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Wauw. Wat een behulpzaamheid hier. x]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Onderbroek schreef:
    Nou, ik zou het er mee eens zijn als je zelf zou kunnen instellen of je dat wilt of niet.


    Brubl