• Mijn beste vriendin heeft een serieus sociaal probleem
    Het was een week geleden begonnen,Ik was super blij omdat ik terug contact had met een meisje dat ik al 7 jaar niet meer heb gezien en zei zegt dus kei boos:Ja en ik ben niet meer belangrijk.Ik heb het haar uitgelegt maar ze snapte het niet een paar uurtjes later gaan we winkelen maar zei zit daar dus met een gezicht tot op de grond(figuurlijk) en ik vraag wat haar probleem is en ze zegt:Ja ik heb geen geld mee en de examens hebben me uitgeput en nu zit jij hier kestcadau's voor je ouders te zoeken??Ze scheerwde het zowat over heel de straat.Ik heb haar de dag daarna gebelt om te vragen of alles goed met haar was maar ze legde dus de hele tijd af en op mijn smsen reageert ze niet
    Het is nu al zo de hele week wat is haar probleem???


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Ik denk dat ze gwn jaloers is =)


    Stop wishing, Start doing..

    Ik zou het niet weten. Misschien gaat het thuis niet zo goed en werkt ze haar frustraties uit op jou? Laat het even rusten en bel haar over een paar dagen terug op ofzo (:! Ze zal zeker was uitleggen wat er aan de hand was.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Meschien zit ze niet lekker in haar vel.Laat haar even met rust inplaats van steets aandagt vragen. Ze reageert niet op je smsje en zo dus ik denk dat ze even rust wilt.(Komt een beetje bot over maar ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen)

    [ bericht aangepast op 29 dec 2009 - 13:55 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    jalozie band dat ze jou kwijt raakt. En misschien aandacht te kort?


    Some angels have no wings.

    Luctus schreef:
    Meschien zit ze niet lekker in haar vel.Laat haar even met rust inplaats van steets aandagt vragen. Ze reageert niet op je msmje en zo dus ik denk dat ze even rust wilt.(Komt een beetje bot over maar ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    sorry, maar wat een bïtch.
    en volgens mij heeft ze een beetje aandacht te kort en is ze gewoon jaloers.


    Cowards die many times before their deaths.

    Idiotique schreef:
    sorry, maar wat een bïtch.
    en volgens mij heeft ze een beetje aandacht te kort en is ze gewoon jaloers.


    Daar ben ik het zwaar mee eens .


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ben jij soms haar enige vriendin?
    Want dan is ze ofwel bang om je kwijt te raken (+ jaloers, bezitterig etc.) ofwel ze ziet jou als haar grote voorbeeld en wilt niet dat je met anderen omgaat net zoals zij doet.
    Ofzo.
    Die mensen heb je.


    Life is hard and then we die

    Idiotique schreef:
    sorry, maar wat een bïtch.
    en volgens mij heeft ze een beetje aandacht te kort en is ze gewoon jaloers.