• Ik zat wat foto's van vroeger te bekijken. Als baby was ik heel schattig enzo, maar als kind van een jaar of 7, ben ik super lelijk en heb ik een hele dikke kop enzo. Dus ik zat te vergelijken met hou ik er nu uitzie en toen. Ik vind mezelf nu veel mooier. Wie heeft dat nog meer?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik leek op een varken. :x
    Ik was serieus dik, enzo. :'D

    Nu ben ik gelukkig véél mooier geworden. _O_


    Let the Night embrace you

    Ik heb dat ook.


    Do you like waffles? yeah, we like waffles. Tralalaaa.

    ik zat net ook al foto's van vroeger te bekijken xd jah dat heb ik ook xd


    T O K I O H O T E L < 3

    Ik had hele bolle wangetjes. Daarom noemde m'n moeder me Bolle Beertje. ;3
    OKE DAT IS PRIVÉ.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    'k vond mezelf vroeger eigenlijks mooier :X


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    ik zat ook wel is naar oude schoolfoto's en klassenfoto's te kijken enzo. egt lelijk. ik lijk daar zo verlegen!! nu zie ik er veel beter uit


    look at Flixster.com

    toen ik 4/5 jaar was vind ik mezelf heel schatiig ;x
    Maar aangezien ik nu meer mezelf ben enzo, ben ik veel blijer met wie ik nu ben.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik was echt dubbel zo dik als ik nu ben. Ik schaam me diep. :'DD


    All was well.

    Ik was mooi toen ik klein was, maar vanaf het eerste leerjaar is het mis gegaan ><


    You're a star in heaven.

    Ik was vroeger echt dik, gelukkig nu niet meer.
    Al was mijn haar toen ik 12 was prachtig. Heel lang en echt mooi blond, nu is het heel wat donkerder, dat vind ik jammer.


    Never run out of reasons to smile...

    Ik vind mezelf lelijk toen ik kind was ;x


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik vond mezelf echt keischattig!
    Alleen had ik toen geen beugel en zag het er heel stom uit :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    ik was echt adorable op mijn 1 tot 5 jaar,maar daarna van min 6 tot mijn 12 was ik een echte nerd,pas op mijn 14 begon ik er mooier uit te zien (:


    everybody needs a song.

    Als kleine baby lijk ik als 2 druppels water op Tom Kaulitz, dat is echt vet eng :'DD. Tot ik een jaar of twee was had ik platina blond haar en was ik vet schattig, maar daarna kreeg ik echt zo'n smiechtig rotzakkenhoofd :Y)(krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    ik had vroeger een bobline, verschrikkelijk, maar voor die bobline - 6 jaar, was ik een poepie. Lang haar, en twee staartjes op mn kop met de rest los, haha! :9~ En in groep acht zag ik er echt niet uit, heel onverzorgt, emo-achtig, vol puisten ;/ en zo ook helft eerste klas. Toen ben ik mijzelf meer gaan verzorgen en ik vindt mijzelf nu best wel okey. :'3


    Brubl