• heel langzaam nakijken.

    Mijn economieleraar had beloofd de 1e week van de vakantie de cijfers van het proefwerk die meetelt voor mijn eindexamen op internet te zetten. En nu is het al weer bijna school en ze staan er nog steeds niet op D:

    Wie haat dat nog meer?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik, die van ons zijn altijd zo traag --'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik! Wij hadden 2 jaar geleden een leerkracht die onze testen soms anderhalve maand bijhield zonder ze te verbeteren ><


    Listen to what we're not saying..

    Mijn lerares Latijn verbetert altijd heel snel waardoor ze altijd heel veel fouten laat staan. Als je dat dan zegt dat ze een fout heeft laten staan, dan trekt ze daar gewoon niks vanaf. Ze zegt elke keer: "Volgende keer ga ik wat trager verbeteren." maar ze laat elke keer nog fouten staan. :9~

    [ bericht aangepast op 3 jan 2010 - 14:34 ]


    Only losers can act the way you do

    IK!


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ik, zó erg hard.
    Báh. En dan maar zeggen ; 'Ja ik heb het heel druk'.
    Als wij moeten leren, moeten zij nakijken. Klaar.

    ik irriteer mij daar echt mateloos aan!


    Cowards die many times before their deaths.

    Ik, wij moeten tegen elke dag leren en huiswerk maken dat het niet meer normaal is en dan moeten hun dat maar verbeteren. Zo overdreven veel werk is dat nu ook weer niet.

    Ik irriteer me daar ook aan. Mijn economieleraar had ook beloofd om cijfers van toetsen door te mailen naar ons in de vakantie, maar dat heeft hij ook niet gedaan.

    En dan is hun excuus dat ze zoveel te verbeteren hebben en blablabla, alsof wij geen huiswerk hebben --'


    You're a star in heaven.

    Bovicide schreef:
    En dan is hun excuus dat ze zoveel te verbeteren hebben en blablabla, alsof wij geen huiswerk hebben --'

    Ja echt he. Als wij ons huiswerk niet af hebben worden ze helemaal pissig. En als ze het zelf niet af hebben mag je er niets van zeggen want dan worden ze ook boos.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik had vorig jaar een leraar en die zei:
    'Jullie moeten leren voor een bepaalde dag, dus ik zorg ervoor dat ik het dan gelijk nakijk.'
    Als we dan een toets kregen, stond die middag het cijfer al op de site en anders de volgende dag.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ik! Wij kregen laatst een cijfer terug voor een toets die we in de eerste klas hadden gehad. Nu zit ik in de derde, haha.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik ook. Dan vraag je echt iedere dag 'krijgen we dit en dat nog terug?'
    En dan is het antwoord 'Ik kijk het in het weekend na!'
    En dan is het maandag. -.-


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    haha weetje wat pas traag is:
    ik had straf en ik moest rekening betalen enzo en ze zei: je krijgt het in de begin van de vakantie een telefoontje (nog niet gekregen) en je rekening van wat je moet betalen!

    nog steeds geen rekening :D en geen telefoontje :P


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Bluuh ja dan zit je daar te wachten op je punten, hebben ze nog niet nagekeken x.x


    Happiness hit her like a train on a track