• Weetje, ik vroeg me dit al een tijdje af. Je hebt vaak videoclips waar mensen in rondwandelen en het 'hoofdpersonage' spelen of met bordjes staan (zoals hier) maar moet je eigenlijk dan een soort auditie doen om daarin mee te mogen of zouden ze gewoon mensen uitkiezen ? Want het lijkt me eigenlijk best cool om in een videoclip rond te mogen wandelen ofzo.
    Dus weet iemand hoe je in een videoclip kan meespelen ?
    x


    The soul needs autumn.

    volgens mij spreken ze je gewoon aan op straat dan.


    Cowards die many times before their deaths.

    Ik had die clip daarstraks gezien en vroeg me net hetzelf af. Ik dat sommigen misschien kennissen zijn van de crew ofzo?


    You're a star in heaven.

    Ik denk dat ze je daarvoor vragen. Ik ben ook eens gevraagd door een undergroundbandje die een clip wilde opnemen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Ik denk dat ze je daarvoor vragen. Ik ben ook eens gevraagd door een undergroundbandje die een clip wilde opnemen.

    En heb je dat gedaan? :3


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    voor videoclips word je gekozen via audities toch? Of je word gewoon aangesproken, kan ook 8D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik denk dat je dat in de krant kunt vinden of aan zo van die prikborden waar men vanalles opzet zoals 'Zin in gitaar te kunnen spelen? Voor vijf euro kan je bij mij les volgen.'
    Of je word aangesproken, of je krijgt een mail ofzo.


    VIP - Very Important Penguin

    Aanspreken of auditities het kan ook,dat het in de krant staan als ze mensen zoeken,of kennissen zijn dat vaak ook wel.

    Internet?


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Idiotique schreef:
    volgens mij spreken ze je gewoon aan op straat dan.


    Just a simple "I love you" (:

    Idiotique schreef:
    volgens mij spreken ze je gewoon aan op straat dan.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Auditie denk ik


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Castingbureau?

    Starlight01 schreef:
    Castingbureau?

    En daarna moet je auditie doen.


    -

    Meestal zetten de (Amerikaanse) bandjes/artiesten een bericht op hun site of myspace waarin ze vragen of mensen naar een bepaalde plek komen waar ze de clip opnemen.
    Of soms moet je wat dingen over jezelf + foto sturen en dan sturen ze je waarschijnlijk een uitnodiging ofzo :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Je moet ingeschreven staan bij een castingbureau en die gaan dan mensen uitzoeken en die doen auditie en de beste komt erin.

    Was laatst nog op tmf.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.