• Ik zal wel onder een steen hebben geleefd of gewoon dom zijn, maar hoe en waarom hebben er zoveel users een icon met "Ik sta voor respect" of "ik sta niet voor respect"? x'D
    Vroeg het me gewoon af..:')


    ars moriendi

    Nid schreef:
    (...)
    Ja, want Tara hoort niet meer bij de mods en door een topic dat zij gemaakt heeft, komt dit allemaal.


    Welk topic, als ik vragen mag? :O


    ars moriendi

    Mercury schreef:
    (...)

    Welk topic, als ik vragen mag? :O

    Dat topic is al gesloten. x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mercury schreef:
    (...)

    Welk topic, als ik vragen mag? :O

    Een topic waar al een slot op zit, en waar je dus niet meer kan reageren.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Asylum schreef:
    (...)

    Dus als je dat 'ik sta NIET voor respect'-plaatje als avatar hebt ben je in oorlog met de mods? Huh? Ik ben niet eens in oorlog met de mods.
    Sorry als ik je verkeerd begrijp, ik ben vaag.

    Daar komt het wel op neer inderdaad :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb maar weer een andere foto genomen want anders wordt ik gezien als heiligboontje door sommige users :Y)


    -

    Everlasting schreef:
    Ik heb maar weer een andere foto genomen want anders wordt ik gezien als heiligboontje door sommige users :Y)

    Als jij maar weet waar je voor staat toch.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nid schreef:
    (...)
    Als jij maar weet waar je voor staat toch.

    Idd, daar gaat het om!


    -

    Rosebeat schreef:
    De mods & een aantal users zijn in 'oorlog' :Y)

    Njet, non, nein, hindi, no, nee! In zes talen :']

    Here's the story: De Respectweek was een actie opgezet om dus respect te stimuleren op deze site, aangezien er van verschillende kanten ontevredenheid werd bericht.
    Dat staat dus HELEMAAL LOS van Cherished.

    En van een oorlog is helemaal geen sprake. Sterker nog, de intentie van deze actie is er juist om de sfeer te verbeteren.


    No growth of the heart is ever a waste

    Omdat men weer een manier heeft gevonden om zijn zieligheid te uiten, daarom.
    En dan heb ik het niet over de mensen die wél 'voor respect staan'. Maarja sommige mensen moeten een goed initiatief weer verloten. Achja we zien wel weer hoe het loopt.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Zaitsev schreef:
    (...)
    Njet, non, nein, hindi, no, nee! In zes talen :']

    Here's the story: De Respectweek was een actie opgezet om dus respect te stimuleren op deze site, aangezien er van verschillende kanten ontevredenheid werd bericht.
    Dat staat dus HELEMAAL LOS van Cherished.

    En van een oorlog is helemaal geen sprake. Sterker nog, de intentie van deze actie is er juist om de sfeer te verbeteren.

    Ik zei ook 'Oorlog'. En door Cherished is er nu juist een discussie. &Werkt lekker dan? x'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.