• Ik heb 3/4 dagen geleden een jongen op netlog leren kennen. En in die paar dagen hebben we best wel al veel met elkaar gepraat.
    Maar nu begin ik te denken. Hij vroeg of we konden afspreken ergens alleen thuis, zonder ouders, zodat we alleen zijn. Maar omdat ik mijn ouders niet het huis gaat uitkrijgen vroeg ik aan hem of we niet naar de cinema konden gaan, maar dat wouw die niet. Hij sprak liever thuis af zodat we alleen waren.
    En nu weet ik niet wat ik moet doen, want op zich kan het zijn dat hij gewoon wilt afspreken zonder gestoord te worden door andere mensen. Maar nu is er een vriendin die het niet echt vertrouwt en zegt dat ik het niet moet doen omdat hij gewoon op iets anders uit is.
    Zelf gaat mijn gevoel ook twee kanten op. Dus ik weet eigenlijk echt niet wat te doen?
    Dus; wat vinden jullie hiervan? Of hij te vertrouwen is of niet? -Nu begin ik al de gedachten te krijgen dat hij een loverboy kan zijn Oo-

    Ik weet niet, vind het nogal raar dat hij persé bij iemand thuis wil afspreken.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik denk eerlijk gezegd niet dat het verstandig is :x


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Nee, ik denk van niet. Want waarom zou hij niet naar de cinema willen gaan dan? En heeft hij het letterlijk zo gezegd: zonder ouders, zonder iemand erbij? Dan wilt hij wel heel zeker zijn en is ie wel duidelijk. Nou ja, het kan ook natuurlijk van niet, maar goed. Je weet maar nooit.

    nou ik krijg meer rare ideeën van dat hij alleen maar sex wil :O

    het klinkt in ieder geval wel zo!
    zeg ander tegen hem dat je wel wilt afspreken met hem, maar dan wel met een vriendin ^^

    En als hij dat wil is het best duidelijk denk ik..

    Good luck!


    I solemny swear i am up to no good

    Ik ben het met Tranquillity eens. Wacht anders nog even met af te spreken, tot je hem volledig vertrouwd.


    Never run out of reasons to smile...

    Tranquillity schreef:
    Ik weet niet, vind het nogal raar dat hij persé bij iemand thuis wil afspreken.


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Nee, ik vind het niet verstandig. Waarom wil hij afspreken zonder ook maar iemand erbij?
    Ik zou het echt niet doen, als ik jou was :X


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Niet doen, als je met iemand van internet afspreekt kan je beter naar een plek gaan waar veel mensen zijn. Als hij per se alleen met je wil zijn dan weet je al wel hoe laat het is.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik zou het niet doen.
    Je hoeft niet alleen te zijn om het naar je zin te hebben, ik snap niet waarom hij zo graag alleen wilt zijn.
    Ik zou vooral op je gevoel afgaan, en aangezien die twee kanten uitgaat niet doen.


    your eyes are like stars in the night.

    LadyBug schreef:
    Niet doen, als je met iemand van internet afspreekt kan je beter naar een plek gaan waar veel mensen zijn. Als hij per se alleen met je wil zijn dan weet je al wel hoe laat het is.


    Only losers can act the way you do

    Als hij er zo op staat om alleen met jou thuis te zijn, is het niet verstandig, als hij je wil zien, moet hij genoegen nemen met de bioscoop lijkt me?
    Misschien denk ik dan wel te ver door, maar het lijkt me toch niet dat als hij er zo op staat alleen met jou thuis te izjn hij even gezellig wil praten?
    Maar je moet het zelf weten, ook al weet ik wel wat ik zou doen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    En loverboy lijkt me sterk, , en loverboy loopt niet zo hard van stapel lijkt me die probeerd eerst je vertrouwen te winnen. Krijg jij vertrouwen in hem als hij je zoiets zegt?..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    niet doen want die is op iets uit.... anders zou hij ut niej erg vinden dat je ouders er zijn of om naar de bios te gaan..


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Mayday schreef:
    Ik denk eerlijk gezegd niet dat het verstandig is :x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hush schreef:
    Als hij er zo op staat om alleen met jou thuis te zijn, is het niet verstandig, als hij je wil zien, moet hij genoegen nemen met de bioscoop lijkt me?
    Misschien denk ik dan wel te ver door, maar het lijkt me toch niet dat als hij er zo op staat alleen met jou thuis te izjn hij even gezellig wil praten?
    Maar je moet het zelf weten, ook al weet ik wel wat ik zou doen.

    Zo denk ik er ook over.


    hoi, jij bent leuk.