• Donderdag begint "Wie is de mol?" weer op de Nederlandse televisie.
    Dit jaar gaan ze naar Japan en deze personen doen mee; Barbara Barend, Frits Sissing, Manuel Venderbos, Erik van der Hoff, Tim Akkerman, Arjen Lubach, Sanne Vogel, Kim Pieters, Loretta Schrijver, Hind Laroussi.

    Over het programma:

    De opdrachten zijn spectaculair, angstaanjagend of ontroerend, maar altijd intrigerend. Nodig zijn: inventiviteit, stressbestendigheid, intelligentie, inzicht, lef en bovenal mensenkennis.

    De kandidaten voeren negen weken lang deze opdrachten uit om gezamenlijk de prijzenpot te spekken. Met de aanwezigheid van een mol – een saboteur - in hun midden is dat voortdurend een lastige klus. Samenwerken en vertrouwen onder de kandidaten is er niet altijd bij. Want hoeveel vreugde er ook is over het slagen van een opdracht, de dreiging van de mol blijft aldoor voelbaar. Wie de mol is houdt ook de kijker zijn greep, want een slimme kijker kan ontdekken waar en hoe de mol saboteert. Slaagt een opdracht, dan verdient de groep geld voor de groepspot. Om de proeven tot een goed einde te brengen, moeten ze samenwerken en elkaar vertrouwen. Alleen: wie is te vertrouwen en wie niet? De mol is altijd onder hen en probeert de opdrachten te saboteren, zodat er geen geld wordt verdiend voor de pot.


    Zelf ben ik zwaarverslaafd aan het programma.
    Wie gaat ook kijken?


    hoi, jij bent leuk.

    Ik kijk het altijd al! Zo leuk! Loretta ligt er nu al uit...

    Ik denkt dat de mol Tim of Barbra is


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik kijk elk seizoen! Deze weer! Alleen ken ik nu niet zoveel mensen die mee doen.


    If You Be Loyal, You Can Do Everything

    ICHLIEBEROSE schreef:
    Ik vond het gister een beetje saai. Behalve Tim van Di-rect zitten er kut mensen bij en een hele vage opdracht.

    Ik vond het ook minder leuk dan normaal.
    Ik vind Tim en Sanne het leukste van de mensen die erbij zitten. Én Erik, omdat hij de ex is van de moeder van een vriend. x3


    hoi, jij bent leuk.

    Ik
    grapje
    Maar heft linda daar ook eens aan mee gedaan ??
    linda de mol dus

    ik ben zwaar japan verslaaft dus ik kijk zekerxD


    stay Nyappy

    wat zouden ze bedoelen met
    'de mol wordt in aflevering 3 bekend gemaakt'?
    dat ze dan pas de mol kiezen, of dat ze hem bekend maken, of dat ze met een mega raadsel hem bekend maken, of iets ander o.O ?
    Ik verdenk Arjen tot nu toe x]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    als ik ga kijken kijk ik alleen een poging te doen om wat van de japanse cultuur te beloeren :P


    I solemny swear i am up to no good

    Himawari schreef:
    wat zouden ze bedoelen met
    'de mol wordt in aflevering 3 bekend gemaakt'


    dat wil ik dus ook weten Ö


    you’re the one that keeps me strong

    Ik heb daar 1 keer is naar gekeken,toen we nederlandse televisie aan het kijken waren omdat er op de belgische televisie niets te zien was.

    Dat is in België uitgevonden _O_


    Only losers can act the way you do

    151209 schreef:
    Dat is in België uitgevonden _O_

    Oja? dat wist ik niet :'D


    you’re the one that keeps me strong

    suspicious schreef:
    (...)
    Oja? dat wist ik niet :'D
    Dat staat op Wikipedia (nerd)


    Only losers can act the way you do

    Oeh, slim slim (nerd)


    you’re the one that keeps me strong

    ik zie het lekker ooook :P


    ' en baby, maybe komt het ooit goed.

    Ik vond de uitzending dit keer veeel leuker! _O_
    Spoiler: Jammer dat Tim eruit ligt.


    hoi, jij bent leuk.