• Ik vroeg me af:
    Wat vinden jullie nou een goeie leeftijd voor je eerste keer? Ik bedoel seks dan. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dat ligt er aan wanneer je er klaar voor bent,maar wel 14+ (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Als je er klaar voor bent. Maar ik denk rond de 18, 19, 20. Maar voor mij het liefste na het huwelijk.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Tuurlijk wanneer je klaar bent, maar voor een 12/13 jarige vind ik het overdreven :')


    Don't be a drag, just be a queen.

    Ik vind dat je gewoon moet proberen om de juiste tijd en persoon voor jezelf te vinden, zodat je het achteraf niet beklaagt. Zoals: met je beste vriend je eerste keer beleven, omdat je je bij hem(of haar, you never know)het meest zelfverzekerd voelt, want uiteindelijk is de vraag die je jezelf het meeste stelt is: 'ben ik wel knap genoeg?' OF 'ga ik het wel goed doen?' ,...
    Ik ken zelf een meisje die haar eerste keer met een gitarist van een band was.(Het grappige eraan is dat haar huidige vriend zó trots op haar is daarom)

    zodra je er zelf klaar voor bent..


    Never forget the things that make you smile

    Ongeveer Zestien, denk ik.


    Smiling but close to tears.

    Er bestaat geen goede leeftijd voor wanneer je de eerste keer sex hebt. Als je er klaar voor bent is dat de goede leeftijd.


    "Let them eat cake!"

    xDeathBreath schreef:
    Tuurlijk wanneer je klaar bent, maar voor een 12/13 jarige vind ik het overdreven :')


    Helaas zijn die er genoeg xD


    "Let them eat cake!"

    Je bent alleen illegaal als jij onder de 16 bent en je vriend is minderjarig... Dan mag je hem aanklagen =o
    [Dat hebben mijn ouders gedaan... Beetje mijn vriend aanklagen XD]


    Nee, jou Kop is Kermis...

    Er staat niet echt een leeftijd op vind ik,
    en dat van illegaal voor 16de ?
    nouja weetje,
    als de persoon in kwestie voelt dat ie er klaar voor is, en dat ie het zéker wilt, en de andere ook, dan kan je het doen.

    ikzelf wil zeker 15 zijn, 14 is te jong en ik weet nog niet eens of het dan zou zijn..

    x

    250809x schreef:
    Er staat niet echt een leeftijd op vind ik,
    en dat van illegaal voor 16de ?
    nouja weetje,
    als de persoon in kwestie voelt dat ie er klaar voor is, en dat ie het zéker wilt, en de andere ook, dan kan je het doen.

    ikzelf wil zeker 15 zijn, 14 is te jong en ik weet nog niet eens of het dan zou zijn..

    x

    Als je er klaar voor bent. :')

    De helft van mijn klas is al geen maagd meer en zijn er heel de tijd over bezig. Het ergste is dan nog bij de meeste was dat een one night stand. Mijn eerste keer is als ik er klaar voor ben en met een jongen waar ik van hou. :'D


    We'll never be as young as we are tonight

    Tranquillity schreef:
    Wanneer je er klaar voor bent. Voor mij staat daar geen leeftijd op.


    cakes taking over the world

    Brooklyn schreef:
    Dat ligt er aan wanneer je er klaar voor bent,maar wel 14+ (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    idd wanneer je er klaar voor bent.
    bij mij was dat op me 15e met mijn vriend waar ik nu nog steeds mee heb(:


    I've got you to make me feel stronger.