• Ik heb een toetsenbord met batterijen erin en iedereen aan wie ik dat zeg die zegt 'Appart' of 'Raar' of 'Ik wist niet dat dat bestond o.o' of 'Ja, jij wel ja.'

    Ghehe come on, wat is er nu zo raar aan toetsenborden met batterijtjes. Wie heeft er ook een toetsenbord met batterijtjes erin :Y)?


    Wie du mir, so ich dir.

    Ja, ontzéttend raar (cat)
    Nee hoor, grapje. Ik heb er ook één gehad maar die vond ik irritant omdat je dan steeds de batterijen moet verwisselen en hier hebben we altijd een chronisch batterijen tekort :')


    I clicked my heels and wished for you.

    Mijn toetsenbord is draadloos, dus dat zal wel met batterijen zijn zeker? :'D


    Happiness hit her like a train on a track

    Eh ik heb een laptoptoetsenbord (yeah)


    I recycle my thoughts.

    ik eb een laptop xD dus dat hoeft niet


    Love is the movement <3

    Nee dat is niet raar, al lijkt het me wel heel irritant als je de batterijen steeds moet verwisselen En nee ik heb er geen, want ik heb een laptop :'D

    Gaaf, ik had altijd een muis met batterijtjes :3


    We can only learn to love by loving.

    Draadloze toetsenborden zijn soms echt te slecht.
    De batterijen gaan op, of de verbinding valt weg, of of, enz. Het is totaal NIET handig ^^ (Vind ik).

    Met draad kan er niks misgaan. Behalve kabel breuk dan.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Dat hebben we ook bij 1 pc van ons, alleen ik vind het best wel irritant want die batterijen zitten vaak niet goed vast of als ze in een keer leeg zijn kan je niks :')


    dream, dare, fly!

    bij mij hebben we ook in de familie heel veel computers met draadloze toetsenbord en muis:O

    mijne is wel met draad;)


    Ivar Oosterloo.

    ike heb dat niet..
    maar veder heeft iedereen in mijn huis dat,, dus zo raar is dat niet..
    waat je wat pas raar is.
    mijn papa heeft een muis,, en die kan je in de lugt houden, en met je pols besturen.. ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik heb dat ook, als m'n pa op de computer zit en ik boos op hem ben loop ik gewoon weg met het toestenbord.(cat)


    Alis volat propriis.

    Ik heb ook batterijen in mijn toetsenbord.


    You are beautiful, you are love.

    de gezamelijke computer bij ons op de gelijkvloers heeft een toetsenbord op batterijen en een muis op batterijen (;


    And all the girls in the front row scream your name.

    Ik vind het best apart en personlijk lijkt het me vet irritant 8D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb een laptop dus ik heb geen apart toetsenbord, en ik vind dat nu niet bepaald raar


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.