• Hi.
    De laatste tijd ben ik nogal druk bezig met allemaal dingen..
    -Schrijven
    -Meeting organiseren
    -Picknick organiseren
    -Vriendinnen
    -School
    -enblablabla..
    Maar waarom zou ik nog?
    Waarom zou ik een meeting organiseren waar niemand op komt?
    Waarom zou ik picknicken in mijn eentje?
    Waarom zou ik verhalen schrijven die niemand leest?
    Waarom zou ik naar school gaan als ik het toch weer verpest?
    Ik doe heel erg mijn best om veel quizzen te maken, zodat er misschien vaker op word gereageerd, maar ik heb ook gewoon nog dingen om te doen.
    Sorry voor mijn gezeur, maar ik zit niet lekker in mijn vel nu ;X


    all I want for christmas is a girlfriend

    Geen idee. als ik jou was zou ik ook geen meeting organizeren x'D sorry. lottedroogklootheid


    The economy is suffering, let it DIE!

    Juist. -_-
    Daar gaat mijn vakantie.


    all I want for christmas is a girlfriend

    Juist. -_-
    Daar gaat mijn vakantie.

    Mijne is bijna over.. dus x'D
    Nee.. ik weet niet. ik denk dat je beter met meerdere een meeting kan organizeren.


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    Mijne is bijna over.. dus x'D
    Nee.. ik weet niet. ik denk dat je beter met meerdere een meeting kan organizeren.

    Dat doe ik ook o.o'


    all I want for christmas is a girlfriend

    (...)
    Dat doe ik ook o.o'

    serieus?! ik merk er niet echt veel van.. miss moet je vragen of mensen reclame willen maken


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    serieus?! ik merk er niet echt veel van.. miss moet je vragen of mensen reclame willen maken

    En bedankt o.o'
    Maar telkens als ik reclame maak, of mensen vraag om reclame te maken, reageren ze niet -_-


    all I want for christmas is a girlfriend

    (...)
    En bedankt o.o'
    Maar telkens als ik reclame maak, of mensen vraag om reclame te maken, reageren ze niet -_-

    xJUSTMYSELFx zei op 31 juli 2008 - 22:23:
    Halloo ^^

    Weet iemand misschien wanneer de Quizlet meeting is? En waar? Ik wil er namelijk wel graag heen, maar weet niet wanneer.... En het liefst graag in Nederland.

    dit las ik. Ze hebben er dus wel behoefte aan x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Trouwens. please dont be mad at me for saying my opinion. thnx.


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    serieus?! ik merk er niet echt veel van.. miss moet je vragen of mensen reclame willen maken

    Reclame maken mag alleen in het promotieforum en verder nergens op quizlet ;).


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    (...)
    Reclame maken mag alleen in het promotieforum en verder nergens op quizlet ;).

    nouen x'D
    Als ik het op mijn profiel zet bijv. mag het dan ook niet?! x'D Want dat vind k lame. dat is dan me eige keuze right?


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    nouen x'D
    Als ik het op mijn profiel zet bijv. mag het dan ook niet?! x'D Want dat vind k lame. dat is dan me eige keuze right?

    Als het niet om je profiel promoten voor de awards gaat mag het volgens mij wel. Maar ik weet het niet helemaal zeker.

    Ik zou wel even navragen voor je, morgen ofzo

    Dus niet van promoot mij en blablabla enzo. Daarvoor kan je gediskwalificeerd worden ;).


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    (...)
    Als het niet om je profiel promoten voor de awards gaat mag het volgens mij wel. Maar ik weet het niet helemaal zeker.

    Ik zou wel even navragen voor je, morgen ofzo

    Dus niet van promoot mij en blablabla enzo. Daarvoor kan je gediskwalificeerd worden ;).

    Best lullig ineens alle shit weg.
    Nee ik bedoel niet zo promoten. Maar promoten van..
    Er is een quizlet meeting. We willen minstens zoveel mensen. kom je ook?! zo promoten..


    The economy is suffering, let it DIE!

    mijn quizlets lezen ook enkel mijn grootste fans :')

    Cynthia :')
    en angell

    meer mensen lezen ze niet, dus schrijf ik ze nu alleen maar verder omdat zij ze graag lezen.. en ik ben zo lullig geweest om mijn enige serie die veel gemaakt werd te verwijderen :') die van strify.

    Ik wil wel komen naar die meeting & picknick enzo dat is het probleem ni maar da is echt veel te ver vanwaar ik woon srry


    x.


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.