• HI.

    Doet jullie fotoboek ook zo vaag? Ik kan geen nieuwe foto's uploaden want dan is er ''iets mis gegaan'' -.-
    Als het bij meer is, kan ik het even aan Rutger melden (:

    BYE

    Inderdaad nu zitten wij hier met onze geweldige foto's die niet op het stomme fotoboek gaan omdat er een groot probleem is en nu heeft Rutger ons alleen gelaten, en ik moet morgen op reis vertrekken,maar ik wil eerst die geweldige fto' er opzetten,!! Dus Rutger Come Back Now,!!!!!


    *He's the one.

    Oehlala waar ga je heen ^^
    Ik moet morgen ook weg, maar is daar internetcafé *thQ God*

    Maar de laatste 2.5 week niet :'|

    Oehlala waar ga je heen ^^
    Ik moet morgen ook weg, maar is daar internetcafé *thQ God*


    naar spanje la pineda, daar is gn internetcafé dnek ik,?? ik eens vragen aan mams,!!!!! waar ga jij heen dan????


    *He's the one.

    Eerst 1 weekje naar ZEELAND :'D, en dan 2.5 week naar Italië ^^ EN OMG spanje is like HEAVEN ^^

    Oehlala waar ga je heen ^^
    Ik moet morgen ook weg, maar is daar internetcafé *thQ God*

    Maar de laatste 2.5 week niet :'|


    Unk de laatste 2.5 week niet dat snap ik niet .<33


    *He's the one.

    Lees erboven ^^

    Eerst 1 weekje naar ZEELAND :'D, en dan 2.5 week naar Italië ^^ EN OMG spanje is like HEAVEN ^^


    Ow zodat, ach ik blijf maar 10dagen weg ik kom 12/08 al terug dus dat zit wel goed, xD


    *He's the one.

    Ooooooow, ik moet zoooolang weg man, niet leuk -__-

    Kan ik geloven,!! als je terug komt moet je al weer bijna naar school, ook leuk voor je, -_-'


    *He's the one.

    Ja dan ben ik gewoon nog maar paar dagen thuis en dan moet ik weer naar dat verrotte school -___- Damn. Maargoed niks aan te doen ^^

    Ik zit niet zo vaak in mijn fotoboek dus ik heb geen idee (A)

    Ik zit niet zo vaak in mijn fotoboek dus ik heb geen idee (A)


    Probeer is een foto te uploaden ^^ Doet ie het?

    Nee,Met mijn Fotoboek is alles in orde,Kijk zelf maar,Ik heb vanochtend veel foto's erbij gedaan.

    ERG o.O

    zou het niet overleven.
    Weetje ik was al zelfs vergeten dat het terug school was
    ik en men vriendin gaan 1 oktber de nieuwe CD halen van TH. En ik zo awel dan kunnen we die samen gaan halen en zei zo ja das wel op een woensdag en ik zo das toch geen probleem. Dan zei zo ach ja we kunnen wel enkele uurtjes te laat komen oop school en ik zo van SH*t o.O school helemaal vergeten,!! nu hebben we beslten om 2uurtjes te spijbelen xD


    *He's the one.

    Hahah Snugger joh ^^
    Ik was het ook een keer vergeten o.0 Maar daar sta/stond? ik bekent om :'D