• Nou Tiffany zou het weekend bij mij blijven slapen. Dus zaterdag komen Roy, Glenn en Wesley bij ons chillen. Wes was eerst nog naar huis gegaan want hij was ook blijven slapen, hij moest zijn ritaline ophalen, blijkbaar heeft ie ook drugs meegenomen. Dus hij kwam terug en rond een uur of 5 toen Roy en Glenn weg moesten begon het te werken. Wesley zei dus dat Roy iets in ons drinken had gedaan toen we erachter kwamen dat er drugs inzat. Tiff en ik hebben boven emmers gehangen om alle zooi eruit te halen, we trilden van de kou terwijl het warm was, vielen weg de hele tijd en zo. En ik weet bijna niks meer van wat er gebeurd is. Dus iig, gisteren weer zo'n klote dag, nog steeds kotsen voor de drugs eruit te krijgen. Wes zei dat het GHB was. Toen ik gisteravond Glenn belde begon pas door te dringen dat het eigenlijk Wes was geweest, want wat had Roy eraan, hij heeft ons niet ziek zien worden, en had geen reden, maar ik had me alles laten aanpraten omdat ik toch zo stoned als de motherfucker was. Dus ik Roy bellen en excuses aanbieden dat is gelukkig allemaal goed. En vandaag op school hadden we nog nawerkingen van de GHB, wat btw ook raping drug word genoemd.
    Ik en Tiff naar de EHBO niet meer in staat te kunnen lopen. EHBO erbij, ambulance erbij, alles oke, toen hebben ze onze ouders gebelt en zijn we naar huis gestuurd. We moesten naar de dokter, SOA-test laten doen en over twee weken moeten we een zwangerschapstest doen want we zijn hoogst waarschijnlijk verkracht. En nu noemt iedereen me op school crackhoer, junk en GHB bitch.
    En we werden dus echt weggesleept, we waren helemaal out. Maar ik herinner me bijna niks van het weekend. Er is natuurlijk nog veel meer gebeurd ik herinner maar 1/10 van alles.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    That's fucked up.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2010 - 18:09 ]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Wát?!
    Als dat inderdaad echt gebeurd is, zijn er gewoon geen woorden voor. Hoe durft hij. Dat is gewoon walgelijk.


    I clicked my heels and wished for you.

    OH MY...och nee wat erg, en dan ook nog worden uitgescholden, jullie konden er toch niks aan doen, en als het al het geval is dat hun iets hebben gedaan, kan je dat bij de politie aangeven, en dat moet je wel doen, hopenlijk komt het allemaal goed(flower)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Bravery schreef:
    Wát?!
    Als dat inderdaad echt gebeurd is, zijn er gewoon geen woorden voor. Hoe durft hij. Dat is gewoon walgelijk.

    Inderdaad ö


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Bravery schreef:
    Wát?!
    Als dat inderdaad echt gebeurd is, zijn er gewoon geen woorden voor. Hoe durft hij. Dat is gewoon walgelijk.


    Mag ik vragen wat je bedoelt met, als het echt gebeurd is?
    Dat wat ik niet weet maar gebeurd zou kunnen zijn of dat je me niet geloofd?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    What the hell.
    Sick minded people.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Hopeless schreef:
    What the hell.
    Sick minded people.


    Inderdaad, denk je dat je iemand die je al kent van de peuter speelzaal af kan vertrouwen.
    Not.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Dat is echt erg en dan vooral dat ze je uitschelden. Gatver, wat een rare kinderen bij jou op school.

    Als het blijkt dat je inderdaad zwanger bent of een SOA hebt, dan wordt ik echt heel erg pissig. Bah, ik wordt hier écht kwaad van.
    Ik hoop dat jullie aangifte gaan doen?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Backstabber schreef:
    (...)

    Mag ik vragen wat je bedoelt met, als het echt gebeurd is?
    Dat wat ik niet weet maar gebeurd zou kunnen zijn of dat je me niet geloofd?

    Dat wat je niet meer weet inderdaad gebeurd zou kunnen zijn. Het idee is al erg genoeg, toch?
    Natuurlijk geloof ik je, alleen een heel ziek persoon zou hier grappen over maken.


    I clicked my heels and wished for you.

    Onderbroek schreef:
    Dat is echt erg en dan vooral dat ze je uitschelden. Gatver, wat een rare kinderen bij jou op school.

    Als het blijkt dat je inderdaad zwanger bent of een SOA hebt, dan wordt ik echt heel erg pissig. Bah, ik wordt hier écht kwaad van.
    Ik hoop dat jullie aangifte gaan doen?


    Vandaag al naar de politie geweest.
    Maar morgen officieel.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Dat is echt genaaid. En dat was een vriend van je? ;o Jezus, ik hoop voor je dat je geen SOA hebt of zwanger bent. En dat ze je nog uitschelden op je school vind ik al helemaal sneu. Alsof jij er iets aan kan doen ;o Ik vind dat je aangifte moet gaan doen.

    Bravery schreef:
    Wát?!
    Als dat inderdaad echt gebeurd is, zijn er gewoon geen woorden voor. Hoe durft hij. Dat is gewoon walgelijk.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Backstabber schreef:
    (...)

    Vandaag al naar de politie geweest.
    Maar morgen officieel.


    Gelukkig maar, ik las net dat je die gast al van de kleuterklas kent. Dan voel je je nu echt genaaid denk ik, hoop dat het allemaal weer goed komt!

    Mag ik vragen, of je me een bericht wilt sturen met hoe het allemaal is afgelopen?

    x


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Bravery schreef:
    (...)
    Dat wat je niet meer weet inderdaad gebeurd zou kunnen zijn. Het idee is al erg genoeg, toch?
    Natuurlijk geloof ik je, alleen een heel ziek persoon zou hier grappen over maken.


    Ja sorry het kwam dubbelzinnig over, dus ik dacht ik vraag het maar. Maar echt het hele weekend is een zwart gat. En je bent inderdaad heel ziek als je hier grappen over maakt. Alleen is het wel zo, ALS ik verkracht ben heb ik er gelukkig niets van gemerkt.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Backstabber schreef:
    (...)

    Ja sorry het kwam dubbelzinnig over, dus ik dacht ik vraag het maar. Maar echt het hele weekend is een zwart gat. En je bent inderdaad heel ziek als je hier grappen over maakt. Alleen is het wel zo, ALS ik verkracht ben heb ik er gelukkig niets van gemerkt.

    Maar geen fijne-
    Nâh, die maak ik af op msn. <'3


    I don't need to explain myself, I know I'm right.